Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@20:49:38 GMT

تغيير دکوراسيون براي کاهش استرس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۶۷۶

تغيير دکوراسيون براي کاهش استرس

خبرگزاري آريا -
آيا مي دانستيد که دکوراسيون منزل تاثير بسياري بر روي اعصاب و روان شما دارد؟ بر اساس تحقيقات انجام شده تغيير در دکوراسيون منزل باعث کاهش استرس مي گردد. و رابطه مستقيمي ميان تغيير دکوراسيون منزل و کاهش استرس شما وجود دارد. اما اين تغييرات کدامند ؟

رابطه مستقيمي ميان تغيير دکوراسيون منزل و کاهش استرس شما وجود دارد
با انجام تغييرات کوچک در دکوراسيون منزل مي توانيد آرامش را به خانه خود مهمان کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و ميزان استرس را کاهش دهيد زيرا همان طور که در بالا اشاره کرديم رابطه مستقيمي ميان تغيير دکوراسيون منزل و کاهش استرس وجود دارد.
1- مرتب بودن و تميز بودن منزل
اولين قدم براي کاهش استرس در منزل تميز و مرتب بودن آن است. يک روز در هفته را براي خود معين کنيد و تمام خانه را تميز و مرتب کنيد حتي قسمت هايي که در مقابل چشم نيستند. زيرا تميز کردن منزل باعث کاهش استرس و همچنين آرامش در منزل مي گردد.

تميز کردن منزل باعث کاهش استرس و همچنين آرامش در منزل مي گردد
2- از دست وسايل اضافي رها شويد.
جمله معروف “کم زياد است” را هيچ زمان فراموش نکنيد. اگر مي خواهيد خانه و خلق و خوي خود را پاکسازي کنيد، با ساده کردن زندگي خود شروع کنيد. مبلمان آسيب ديده را تعمير کنيد، تمام اکسسوري هاي اضافي را حذف کنيد، از رنگ هاي ساده و خنثي استفاده کنيد، لباس هايي را که نمي پوشيد به نيازمندان بدهيد و … . با انجام اين تغييرات مي توانيد آرامش را به خانه و روح خود هديه دهيد.

مبلمان آسيب ديده را تعمير و تمام اکسسوري هاي اضافي را حذف کنيد
3- اثر خود را خلق کنيد.
شما مي توانيد با آموزش نقاشي، شمع سازي، گل آرايي و … هم از دست استرس رها شويد و هم خانه را با آثار هنري خود تزئين کنيد.

خانه را با آثار هنري خود تزئين کنيد
4- فضاهايي از منزل را به خود اختصاص دهيد.
يکي از راههاي رهايي از استرس انجام ورزش است. حتما نياز نيست براي انجام ورزش به سالن هاي ورزشي مراجعه کنيد و حتما نياز نيست خانه اي بزرگ داشته باشيد شما مي توانيد قسمت کوچکي از منزل خود را به خود اختصاص دهيد و در آن جا به ورزش مشغول شويد.

يکي از راههاي رهايي از استرس انجام ورزش است
5- با دوستان خود وقت بگذرانيد.
همان طور که مي دانيد و اشاره کرديم رابطه مستقيمي ميان تغيير دکوراسيون منزل و کاهش استرس وجود دارد. شما مي توانيد با دوستان خود هم فکري کرده و علاوه بر وقت گذاشتن با يکديگر تغييرات کوچکي نيز در دکوراسيون منزل خود ايجاد کنيد.

علاوه بر وقت گذاشتن با يکديگر تغييرات کوچکي نيز در دکوراسيون منزل خود ايجاد کنيد
منبع : varune.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)

 

مقامات چین تلاش دارند تا از حجم سنگین تکالیف منزل دانش‌آموزان بکاهند اما ظاهرا دستورالعمل‌های آنها تا کنون موثر واقع نشده است.

به گزارش عصرایران به نقل از ان اچ کی ورلد، دانش‌آموزان چینی در یک محیط رقابتی شدید برای آینده خود سخت تلاش می‌کنند و مجبور به انجام تکالیف زیاد در خانه هستند.

این در حالیست که مقامات چینی حدود 3 سال پیش در دستورالعمل های خود خواهان کاهش تکالیف منزل دانش‌آموزان به خصوص در مقاطع ابتدایی شدند.

در روزهای گذشته انتشار تصاویری از محصلان بیمار و زیر سرم مقاطع ابتدایی در بیمارستان دولتی جیانگسوی چین که در حال انجام تکالیف خود بودند، توجه کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

اما ظاهرا والدین و دانش آموزان برای دستیابی به موقعیت مناسب کاری مجبور به نادیده گرفتن این دستورالعمل ها و تلاش و خواندن درس بیشتر هستند.

برخی از دانش‌آموزان می‌گویند گاهی حدود 6 ساعت را به انجام تکالیف خود در منزل می‌گذرانند.

کاری که فشار زیادی بر محصلان و هزینه‌های زیادی برای خانواده‌ها در بر دارد.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت چین برای مقابله با فرهنگ کاری 6-9-9 جوانان چینی به دنبال کار کمتر/ کارشناسان: مغایر ارزش های سوسیالیستی است ببینید| کامپیوترها خطاب به کارمندان شرکت هندی: «لطفا به  خانه بروید»/ کار زیاد انسان‌ها را می‌کُشد

دیگر خبرها

  • پاشنه و یک تمرین ساده برای داشتن پاهایی قوی و سالم/ روش انجام حرکت، فواید و تغییرات مورد انتظار (+فیلم)
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)