Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:18:04 GMT

افتتاح موزه پلیس کرمان با 20 هزار سند رسمی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۷۲۱

افتتاح موزه پلیس کرمان با 20 هزار سند رسمی

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا بنی‌اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم گفت: این موزه به همت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق شکل گرفته است.
وی افزود: برای شکل‌گیری این موزه تاریخ ۲۷۰۰ ساله پلیس کرمان رصد شده است و ذخیره مهمی در حوزه امنیتی استان کرمان و کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمان به برگزاری نخستین جشنواره اسناد در حوزه نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی موزه پلیس در ادامه و تکمیل‌کننده جشنواره اسناد است.
علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه ۴۰ درصد گردشگران خارجی در حوزه فرهنگی هستند، گفت: راه‌اندازی موزه‌های این چنینی می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر واقع شود.
وی افزود: سیر تاریخی نظم و امنیت که در موزه پلیس کرمان به نمایش گذاشته شده است، نشان می‌دهد که استان کرمان جایگاه ویژه‌ای در تأمین امنیت کشور داشته و در برنامه‌های حکومت مرکزی اثرگذار بوده است.
رزم‌حسینی بیان کرد: بار اصلی تأمین امنیت در جامعه بر عهده نیروهای انتظامی است و استان کرمان طی سال‌های اخیر با اقداماتی که در حوزه شورای تأمین داشته، رتبه برتر کشوری را در زمینه نظم و امنیت به خود اختصاص داده است.
استاندار کرمان تأکید کرد: اسناد قیمتی و مهمی برای تاریخ‌نگاران و شناسنامه استان در موزه پلیس گردآوری شده است که آحاد مختلف جامعه و به ویژه دانش‌آموزان می‌توانند از آن بهره ببرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی استاندار پلیس بنی اسدی موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان