Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

عبدالباری عطوان، تحلیلگر عرب و سردبیر روزنامه الکترونیکی رای الیوم در تحلیل جدیدش درباره تحریم حزب الله توسط آمریکا نوشت: «آشکار است که آمریکا حزب الله را تحت نظر قرار داده است، به این معنی که پس از پیروزی حزب الله در انتخابات لبنان و در مقابل، ناکامی فراکسیون وابسته به سعد حریری که یک سوم کرسی‌های پارلمانی خود را از دست داده است، آمریکا حزب الله را زیر نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین باری است که تحریم‌هایی علیه سید حسن نصرالله وضع شده است، اما این بار شیخ نعیم قاسم نیز به فهرست اضافه شد.»

عطوان ادامه داد: «اما تحریم حزب الله یعنی چه؟ آیا سید حسن نصرالله در بانک‌های آمریکا و اروپا حساب‌های چندین میلیارد دلاری دارد؟ یا شیخ نعیم قاسم چنین حساب‌هایی دارد؟ این تحریم‌ها، عیب است و عیب بزرگتر اینکه 6 کشور عربی بلافاصله از این تحریم‌ها حمایت و آن را به اجرا گذاشته اند. نگرانی من درباره شهروندان لبنانی مقیم کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس است. ممکن است در عربستان، قطر، امارات، کویت و ... از این تحریم‌ها سوء استفاده شود و اتباع لبنانی به بهانه‌های مختلف اخراج شوند. ما حتی مواردی را داشتیم که شهروند لبنانی به بهانه تخلف رانندگی از یک کشور عربی اخراج شد.»

وی افزود: «ما با محور مقاومت همراه هستیم و با تحریم‌ها علیه حزب الله یا هر گروه مقاومت دیگری مخالفیم.»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حزب الله سید حسن نصرالله حزب الله سید حسن نصرالله پارس آمریکا تحریم پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • درباره لایحه ۶۰ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین چه می دانیم؟ / تحلیل کی یف از تاخیر در کمک رسانی واشنگتن چیست؟
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • تحلیل اکونومیست؛ ایران تابوی حمله به اسرائیل را شکست