Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:41:17 GMT

۳۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۷۸۹

۳۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان آزاد شدند

خبرگزاری شبستان: معاون قضایی دادگستری شهرستان اصفهان گفت: طی شش ماهه گذشته ۳۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان از بندهای زندان ها آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمد شفیع زاده، معاون قضایی دادگستری شهرستان اصفهان در ویژه برنامه یک شب ضیافت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهارداشت: از مهرماه سال گذشته این کارگروه تشکیل و قضات دادگستری شهرستان اصفهان همکاری زیادی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی شش ماهه گذشته 330 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان از بندهای زندان ها آزاد شدند و در حال حاضر جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان اصفهان بیش از 600 نفر هستند.

 

شفیع زاده ادامه داد: قضات اصفهان با حضور در زندان اصفهان و بررسی پرونده ها و همچنین کمک خیرین  باعث شده جمعیت زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شوند.

 

وی با بیان اینکه مجازات جایگزین حبس پیش بینی شده، تصریح کرد: تلاش قضات بر حبس زدایی و جلوگیری از افزایش جمعیت زندانیان است و در همین راستا مجازات جایگزین حبس پیش بینی و همچنین فعالیت هایی در راستای رفع اختلاف ها انجام می شود.

 

معاون قضایی دادگستری شهرستان اصفهان با بیان اینکه خانواده زندانیان دچار آسیب های اجتماعی می شوند، گفت: زندانی شدن سرپرست خانواده ها در زندان مشکلاتی را برای خانواده های آن ها ایجاد می کند که هرچقدر حبس زدایی جلوگیری شود مشکلات هم کمتر می شود.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان برجام انتقال سفارت آمریکا به قدس مجلس فلسطین قرآن کریم آمریکا ماه مبارک رمضان مجازات جایگزین حبس زندانیان جرائم غیر عمد آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد