Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تیروکمان در هر سال میلادی برگزارکننده مسابقات جام جهانی داخل سالن است که در چهار مرحله برگزار می شود و در نهایت هم با برگزاری فینال فینالیست ها، برترین ها را معرفی می کند. 

 مرحله نخست این مسابقات در سال جاری میلادی، اواسط فروردین ماه در شانگهای چین برگزار شد اما تیم ملی تیروکمان ایران در این رقابت ها شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حضور در مرحله دوم مسابقات در برنامه مصوب فدراسیون برای ملی پوشان قرار گرفت. این مرحله از رقابت ها از فردا دوشنبه در آنتالیا ترکیه آغاز  آغاز می شود و تا ۵ خردادماه ادامه دارد.

۳۶۱ کماندار مرد و زن و از ۴۸ کشور برگزار کننده این مرحله از مسابقات جام جهانی داخل سالن هستند. از این تعداد ورزشکار شرکت کننده، ۱۵ نفر از تیروکمان کشورمان هستند  که در هر دو بخش ریکرو و کامپوند به مصاف حریفان خود می روند. 

تیم ملی تیروکمان ایران از یک هفته پیش در یک کمپ تمرینی به میزبانی آنالیا شرکت کرد. این تیم روز گذشته وارد محل برگزاری مسابقات جام جهانی داخل سالن شد تا از فردا طبق برنامه به مصاف حریفان خود برود. ترکیب تیم ملی تیروکمان در این رقابت ها به این شرح است: 

کامپوند 
بخش مردان: اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم پور و نیما محبوبی
بخش بانوان: پریسا براتچی، فرشته قربانی، راحله فارسی و گیسا بایبوردی

ریکرو 
بخش مردان: صادق اشرفی، امین پیرعلی، متین سبزی و عرفان ارژنگی پور
بخش بانوان: مهسا بدخشان، پارمیدا قاسمی و شیوا شجاع مهر

«پارک میوک وون» به عنوان سرمربی درکنار بهزاد پاکزاد و زهرا شعبانی هدایت کمانداران ایران را در مسابقات تیروکمان جام جهانی داخل سالن در ترکیه بر عهده دارند. 

همچنین بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان جام جهانی داخل سالن، فردا دیدارهای مقدماتی انفرادی، تیمی و میکس تیم در هر دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار می وشد و در روز پایانی مسابقات هم دیدارهای رده بندی و فینال ریکرو برگزار خوهد شد. 

برنامه مرحله دوم مسابقات تیروکمان جام جهانی داخل سالن در سال ۲۰۱۸ به شرح زیر است: 

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه
* مرحله مقدمانی کامپوند انفرادی و تیمی زنان و مردان و میکس تیم 
* مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی و تیمی زنان و مردان و میکس تیم 

سه شنبه اول خردادماه 
* مرحله اول و دوم دور حذفی ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان
* مرحله اول دور حذفی ریکرو و کامپوند تیمی زنان و مردان

چهارشنبه دوم خردادماه
* مرحله سوم تا نیمه نهایی ریکرو انفرادی زنان و مردان
* مرحله دوم تا نیمه نهایی ریکرو و کامپوند تیمی زنان و مردان

پنجشنبه سوم خردادماه
مرحله اول حذفی تا نیمه نهایی میکس تیم ریکرو و کامپوند

جمعه چهارم خردادماه 
* رده بندی و فینال کامپوند انفرادی و تیمی زنان و مردان، میکس تبم کامپوند 

شنبه پنجم خردادماه
* رده بندی و فینال ریکرو انفرادی و تیمی زنان و مردان و میکس تیم ریکرو

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فدراسیون جهانی تیروکمان، مرحله سوم رقابت های جام جهانی نیز از ۲۹ خردادماه در آمریکا آغاز می شود. از ۲۶ تیرماه نیز مرحله چهارم مسابقات به میزبانی آلمان و در شهر برلین آغاز می شود. 

کد خبر 4301040 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل عبادی ترکیه تیر و کمان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم الجزیره امارات کارلوس کی روش لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امیر قلعه نویی جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال الجزیره امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تور جهانی تنیس در مازندران

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات تور جهانی تنیس رده‌های سنی (تنیس جونیور) با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف جهان در مجموعه ورزشی آسایش ساری شروع به کار کرد.

او افزود: تور جهانی تنیس جونیور، رقابت‌های بین المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند.

دریایی گفت: این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

رئیس هیات تنیس مازندران افزود: تور جهانی تنیس J ۳۰ برای تنیسور‌های رده سنی زیر ۱۸ سال از دیروز دوم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

دریایی با اشاره به اینکه پیش از ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ ورزشکار دختر پسر از کشور‌های روسیه، مولداوی، ترکیه و همچنین ایران برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

او افزود: مدت برگزاری این تور ورزشی ۲ هفته‌ای است که هر هفته به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در پایان گفت: در گذشته کشور ایران اجازه برگزاری مسابقات تا سطح J ۳۰ را داشت، اما در گذر زمان موفق شد که مسابقات J ۶۰ و J ۱۰۰ را برگزار کند و امسال نیز جواز برگزاری مسابقات J ۲۰۰ را نیز دریافت کرد که سطح دوم رقابت‌های جوانان است. برترین سطح این رقابت‌ها J ۳۰۰ است که به زودی اجازه کسب آن را نیز دریافت کنیم. البته در حال حاضر ایران تنها کشوری در غرب آسیا است که رقابتی در این سطح را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران