Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:02:42 GMT

مازندران| نفت گاز مازندران به افغانستان صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۹۰۴۰

مازندران| نفت گاز مازندران به افغانستان صادر می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: هشت هزار تن سوخت نفت‌گاز از مخازن انبار نفت ساری تا اوایل تیرماه روانه افغانستان می‌شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مازندران، حسین‌علی طالبی اظهار داشت: بر اساس خرید از بورس توسط شرکت‌های مجاز صادرات فرآورده‌های نفتی، مجوز بارگیری روزانه نفت‌گاز در بازه زمانی 25 خرداد تا ششم تیرماه 97 به کشور افغانستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری وظیفه مهیا کردن بسترهای لازم برای بارگیری نفتکش‌ها در شرایط‌های متفاوت را بر عهده دارد، افزود: با آماده‌سازی میترهای اندازه‌گیری و باسکول در انبار نفت ساری بر اساس استاندارد آی پی ای با حضور نمایندگان اداره کل نظارت بر صادرات مواد نفتی توسط واحد مهندسی انبار نفت ساری عملیاتی شده و از دو مخزن ذخیره شده صادرات نفت گاز به افغانستان ممکن شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از اختصاص سه سکوی بارگیری به منظور تسریع در عملیات بارگیری نفتکش‌ها خبر داد و گفت: سودآوری و ارزآوری برای کشور و بهره‌برداری از ظرفیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از مزایای مهم صادرات نفت‌گاز به کشور افغانستان بوده و با این اقدام زمینه اشتغال بسیاری از رانندگان  نفتکش فراهم خواهد شد.

طالبی بابیان اینکه منطقه ساری انبار استراتژیک با ظرفیت ذخیره‌سازی بالای انواع فرآورده‌های نفتی را در اختیار دارد، گفت: در سال 96 حدود 10 هزارتن نفت‌گاز به کشورهای افغانستان و عراق از انبار نفت منطقه ساری صادر شد.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی