Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:39:25 GMT

حفظ جان انسان ها، بالاترین معروف است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۹۲۶۲

حفظ جان انسان ها، بالاترین معروف است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان همدان در مراسم شورای فرهنگی این اداره کل اظهار داشت: اگر معروف‌ها را درخود پياده و الگوسازي كنيم پذيرش آن براي ديگران راحت‌تر است.

وی خواستار اشاعه و گسترش فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر شد و تأکید کرد: امر به معروف و نهي از منكر موجب دلگرمی و تقویت افراد کم اراده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودباری با تأکید بر اینکه اين اداره كل با تمام توان خود در حيطه وظائف خود براي اشاعه اين فريضه مهم عبادي از هيچ كوششي دريغ نكرده است، تصریح کرد: درك مقوله امر به معروف و نهي از منكر مي تواند ما را به سوي رشد و اعتلاي فرهنگي و فهم ارزش ها رهنمون سازد.

وی ادامه داد: هر جايي كه معنويت سرلوحه تمام امور مادي شود مي تواند توسعه و پيشرفت آن امور را تضمين کند.

مدیرکل راهداری استان همدان افزود: فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر و تبليغ در خصوص آن مربوط به شخص خاص نيست و همه ما بايد براي گسترش و توسعه اين فرهنگ نوراني تلاش کنیم.

محمد رودباری بیان کرد: هر سازماني باید در كنار ماموريت ها و وظايف سازماني خود موضوع اشاعه و گسترش اين فريضه الهي را در سرلوحه كاري خود قرار دهد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه برای حفظ جان انسان‌ها و در راستای ارتقا ایمنی جاده‌ها که نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد باید تلاش کنیم، ابراز داشت: وظیفه مهم راهداری، ایمن‌سازی و نگهداری محورها و حفظ جان انسان‌هایی است که در محورها تردد می‌کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان، کار راهداران را بسیار با ارزش خواند و یادآور شد: راهداران کار ارزشمندی را انجام می‌دهند، زیرا که مسئولیت حفظ جان انسان‌ها کار کمی نبوده و نزد پروردگار متعال بسیار با ارزش است.

محمد رودباری اضافه کرد: بخش عمده‌ای از تصادفات و تلفات به عامل انسانی برمی‌گردد و فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند نقش عمده‌ای در کاهش تصادفات داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید همه به این باور برسیم که ایمنی راه‌ها و رعایت قوانین در حفظ جان انسان‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد و این مهم بدون مشارکت مردم و مسئولان امر ممکن نیست.

انتهای پیام/ د 

هیچ معروفی بالاتر از حفظ جان انسان ها نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد