Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@22:06:43 GMT

اجرایی شدن تغییر معاونت‌ها از ماه آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۹۷۷۰

اجرایی شدن تغییر معاونت‌ها از ماه آینده

به گزارش جهان نيوز، بهمن‌ماه سال 95 بود که زمزمه‌های تغییر چارت وزارت ورزش مطرح شد. با روی کار آمدن مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش بحث ادغام معاونت فرهنگی و همگانی مطرح شد و تغییر چارت برای کم شدن تعداد معاونت‌ها به 5 معاونت از برنامه‌های وزارت ورزش بود. موضوعی که در دولت مطرح شد و البته اواخر سال گذشته به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  در این چند سال اخیر عبدالحمید احمدی به عنوان معاون فرهنگی و غلامرضا شعبانی‌بهار به عنوان معاون ورزش همگانی فعالیت می‌کردند که با چارت جدید قرار شد یک معاون امور کار را در دست بگیرد، اما ثبت‌نام شعبانی‌بهار در ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان باعث شد تا اجرایی شدن این چارت با تاخیر روبه‌رو شود.

با انتخاب غلامرضا شعبانی‌بهار به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، رفتنش از معاونت ورزش همگانی قطعی شد البته هنوز مشخص نیست شعبانی‌بهار از پست قبلی خود استعفا کرده یا خیر اما طبق قانون افراد دو شغله قبل از ثبت‌نام برای نامزدی فرمی را پر می‌کنند که در آن متعهد می‌شوند بعد از انتخابات در صورت جمع کردن رأی لازم از پست خود استعفا دهند که در این صورت شعبانی‌بهار نیز متعهد به انجام این کار است.

18 اردیبهشت انتخابات تیراندازی با کمان برگزار شد و حالا 10 روز از معاونت بدون رئیس می‌گذرد. نکته مهم در چارت وزارت ورزش این است که حالا با رفتن یک معاون، قرار است تا آخر خرداد شرح تفصیلی این چارت اعلام و وظایف هر پست مشخص شود. بعد از این تاریخ چارت اجرایی خواهد شد.

اواخر دی‌ماه سال گذشته بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع اعلام کرد در وزارت ورزش پست کلیدی به کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک داده خواهد داشت. با این شرایط که مطرح شد ادغام دو معاونت در دستور کار قرار گرفته شایعه حضور کیومرث هاشمی مطرح شد، اما بعد از گذشت 4 ماه هنوز هیچ خبری نیست. در این چند وقت اخیر هیچ شایعه‌ای برای انتخاب معاون در این پست مطرح نشده است.

قرار است در چارت جدید مرکز اقتصاد ورزش نیز گنجانده شود. تمام ظرفیت‌ها قانونی از جمله ماده 5 زیر مجموعه این مرکز خواهد بود.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین گردهمایی رابطین خبری مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی در سراسر کشور به ریاست صفدر نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

وی با بیان اینکه تغییر اقلیم یک مساله مهم در کشور است، گفت: تغییر اقلیم یک چالش بزرگ در بخش کشاورزی محسوب می‌شود که نمونه آن بارش‌های نامناسب در برخی از استان‌ها و آسیب محصولات کشاورزی است.

نیازی ادامه داد: یکی دیگر از چالش‌های ما تغییر کاربری شوری و کیفیت نامناسب خاک‌های کشور است؛ همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های آب و خاک از دغدغه‌های این معاونت است.

وی بر انتقال بیش از پیش یافته‌های علمی به مزرعه تاکید کرد و گفت: اختلاف میزان تولید کشاورزان پیشرو تا متوسط عملکرد کشور همچنان بسیار بالا است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با هوشمندسازی آبیاری عنوان کرد: سامانه‌های آبیاری هوشمند باید جایگزین سامانه‌های فعلی شود و باید مطابق با دنیا و به روز پیش برویم.

وی افزود: خدمات فنی و مهندسی و الکترومکانیک‌ها را به ۱۹ کشور صادر می‌کنیم که شامل عراق، ارمنستان و ازبکستان می‌شود.

نیازی با بیان این که ۱۶۸ ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره داریم که برای تکمیل آن به ۳,۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار امیدواری کرد؛ این پروژه‌ها را با مشارکت مردمی به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر ۸ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری به پروژه شبکه‌های آبیاری غرب و شمال غرب اختصاص داده شده و امسال هم به فرمان ایشان یک میلیارد دلار اختصاص خواهد یافت.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که خاک برای کشور بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: قانون خاک با آئین‌نامه ۳۱ ماده‌ای تدوین شده است، همچنین دفتر خاک باید در تمام استان‌ها تشکیل شود؛ پروژه‌های آب و خاک باید مکان‌محور شده و به سیستم GIS مجهز شود.

نیازی تاکید کرد: ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است لذا باید در تولید محتوا قوی‌تر و پاسخ‌گوتر باشیم.

کد خبر 6098322

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده