Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شمار دیگری از نظامیان سعودی و مزدوران آنان در استان‌های نجران و جیزان و عسیر در جنوب عربستان و نیز در استان لحج یمن در حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشته یا زخمی شدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی در کوه‌های اضیق و صحرای بقع نزدیک استان نجران واقع در جنوب عربستان وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رژیم سعودی شمار زیادی از مزدوران را به صحرای بقع گسیل کرده است بدون آنکه این فریب خوردگان بدانند ده‌ها نفر از مزدوران در عملیات‌های گذشته کشته شدند و اجسادشان نیز متلاشی شده است.
المسیره با پخش تصاویری از هدف قرار گرفتن مزدوران سعودی و خودرو‌های زرهی و نظامی آنان در نزدیکی ارتفاعات اضیق گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی حملات مزدوران را دفع کردند.
یکی از رزمندگان یمنی گفت: «ما دلاوران ارتش و کمیته‌های مردمی یمن جلوی پیشروی ارتش سعودی و مزدورانش را در صحرا و کوه‌های اضیق در بقع گرفتیم و به آنان و تجهیزات نظامی شان تلفات سنگینی وارد کردیم.»
یکی دیگر از رزمندگان یمنی گفت: «به ملت یمن می‌گوییم همانگونه که روزه واجب است جنگ در برابر متجاوز نیز بر ملت یمن واجب است.‌ای ملتِ با ایمان و خردمند به جبهه‌های جنگ و جهاد بیایید و دین خود را یاری کنید. این مسئولیتی است که در پیشگاه خداوند بر عهده ماست و خداوند از این مسئولیت از مردم در روز قیامت سؤال خواهد کرد.»
از طرف دیگر شماری از سربازان سعودی و مزدورانشان در عملیات نظامی در جبهه‌های آن سوی مرز‌ها (جنوب عربستان شامل نجران و جیزان و عسیر) کشته یا زخمی شدند.
یک مزدور در غرب موضع نظامی سدیس در نجران هدف تک تیراندازان یمنی قرار گرفت. همچنین مکان‌های تجمع سربازان سعودی و مزدورانشان در مواضع نظامی المناره و صله گلوله باران شد.
همچنین دو دستگاه خودروی نظامی ارتش سعودی در صحرای بقع در نجران هدف قرار گرفت و از کار افتاد.
در جیزان نیز مکان‌های تجمع ارتش سعودی در دو موضع نظامی هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.
از طرف دیگر شماری از مزدوران سعودی در استان لحج یمن هنگام در هم شکسته شدن حمله آنان کشته یا زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سعودی عربستان یمن بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی