Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:18:32 GMT

طرح مینی یوز، تائیدیه فیفا را دارد؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۹۹۸۶

طرح مینی یوز، تائیدیه فیفا را دارد؟(عکس)

الحاقیات پیراهن تیم ملی در جام جهانی احتیاج به تغییر دارد .

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی ایران در حالی به مصاف ازبکستان رفت که از لباس دوم و طرح نهایی برای جام جهانی نیز رونمایی شد. فدراسیون نشینان پیش از این گفته بودند که طرح نهایی، یوز را نیز روی خود خواهد داشت اما روی پیراهن، اثری از یوزپلنگ ایرانی همچون جام جهانی قبلی نبود تا این به نمادی کوچیک در قسمت میانی بالا رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این قسمت و بین لوگوی آدیداس و فدراسیون فوتبال، یک لوگوی استیکی و برچسب مانند وجود داشت که روی آن نقش یوز ایرانی دیده می شد. همچنین گفته شده بود که حضور یوز روی پیراهن تیم ملی تائیدیه فیفا گرفته است.

 

اما پیگیری های بیشتر و نگاهی به قوانین فیفا مشخص می کند که استفاده از لوگو و نمادهای شخصی روی پیراهن تیم های ملی، نباید در وسط لباس قرار بگیرد و محل آن باید در گوشه ها باشد.

 

همانطور که تیم های ملی ژاپن، سوئیس، الجزایر، کامرون و... نمادهایشان را در گوشه لباس استفاده کرده و در میادین بین المللی و رسمی با این پیراهن ها حاضر می شدند.

 

این قانون فیفا به این علت است که در میانه بالایی پیراهن ها، لوگو های افتخاری به تیم های مدافع عنوان قهرمانی داده می شود که این کاپ در وسط پیراهن و زیر یقه قرار می گیرد.

 

اینکه سرانجام چه بر سر یوز ایرانی و نمادش روی پیراهن تیم ملی خواهد آمد؛ مشخص نیست .

 

 

 

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است

نشریه اسپانیایی مارکا گل تماشایی بازیکن ایرانی شاغل در جی لیگ ژاپن را لایق قرار گرفتن در میان نامزدها کسب جایزه زیباترین گل سال دانسته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گل از راه دور شهاب زاهدی، بازیکن تیم آویسپا فوکوکای ژاپن مقابل تیم گامبا اوزاکا از فاصله 70 متری نه تنها در قاره کهن بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

در فضای مجازی بسیاری از کاربران با مشاهده این گل، آن را شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال دانسته‌اند و نشریه مارکای اسپانیا نیز این موضوع را تأیید کرده و گل زاهدی را شایسته حداقل قرار گرفتن در میان نامزدهای کسب جایزه فیفا پوشکاش توصیف کرده است.

مارکا در این باره نوشته است: « فیفا را خبر کنید. گل تماشایی از فاصله 70 متری که باید کاندیدای جایزه پوشکاش باشد.»

فیلم سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

شهاب زاهدی برای زدن این گل، پس از دریافت توپ در نیمه خودی، متوجه جلو آمدن دروازه‌بان حریف شد و بلافاصله از همان محل توپ را به سمت دروازه حریف شوت و آن را به تور چسباند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند