Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسن هاشمی در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امروز سالروز حماسه مردمی انتخابات پرشکوه 29 اردیبهشت است، انتخاباتی که مشارکت مردم در آن بی سابقه بود و در حوزه مدیریت شهری آرایی حدود سه برابر بیشتر از دوره‌های قبل را بر جا گذاشت.
وی با بیان اینکه شهروندان تهرانی هنوز نتایج این مشارکت خود را در تحول مدیریت شهری به خوبی حس نکردند که قطعا بخشی از تقصیر آنها متوجه ما است که باید با افزایش تلاش خود پاسخی شایسته به این اعتماد دهیم، گفت: نخستین روز کاری آقای افشانی همزمان با سالروز 29 اردیبهشت است که این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم فصل درخشانی در خدمت به مردم رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای شهر تهران بابیان اینکه مسیر خوبی با نجفی آغاز شد اما به درازا نکشید و حالا این امانت خدمت به افشانی رسیده است، گفت: شاید از منظری بهترین فرصت برای خدمت نسبت به شهردار سابق داشته باشید چرا که بخش قابل توجهی از تحویل و تحولات رخ داده و شرایط مالی شهرداری نیز نسبت به گذشته سامان بهتری یافته است.
وی با بیان اینکه انتظار شورای شهر از شهردار جدید شتاب در خدمت است، گفت: اصلاحات ساختاری و چابک سازی پیکره مدیریت شهری تمرکز در حوزه حمل و نقل عمومی یعنی کاهش ترافیک و آلودگی هوا، شفاف سازی فرآیند مدیریت شهری، اصلاح منابع مالی، نوسازی بافت‌های فرسوده و ... از جمله سرفصل‌های مهم برنامه شورا است که آقای نجفی گام نخست را در این مسیر به درستی برداشت و امیدواریم آقای افشانی نیز با قدرت و سرعت بیشتر این مسیر را طی کند و بر همین اساس برنامه سوم توسعه شهر را تدوین و تقدیم شورا کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسن هاشمی شهرداری تهران نجفی شهردارجدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است