Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:01:37 GMT

نادال با غلبه بر جوکوویچ راهی فینال شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۰۱۸۰

نادال با غلبه بر جوکوویچ راهی فینال شد

رافائل نادال در تورنمنت آزاد رم با غلبه بر نواک جوکوویچ به مرحله فینال راه یافت.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد رم در بخش مردان رافائل نادال و نواک جوکوویچ به مصاف هم رفتند. تنیسور شماره یک جهان موفق شد با نتیجه 7-6 و 6-3 جوکوویچ را شکست دهد و به فینال راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادال از سال 2014 نخستین حضورش را در فینال مسابقات رم تجربه می‌کند.

 

نادال در فینال مقابل الکساندر زِوِرِو به میدان می‌رود که شب گذشته موفق شد مارین چیلیچ را با نتیجه 7-6 و 7-5 شکست دهد.

 

جوکوویچ بعد از شکست در این دیدار گفت: بازی بسیار با کیفیتی بود. رافائل در لحظات مهم بازی بسیار بهتر بود. او بازی را خوب مدیریت کرد و توانست برنده میدان باشد. نادال بهترین بازیکن بود.

 

نادال نیز درباره دیدار با جوکوویچ، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. فکر می‌کنم رقابتی در سطح خوب را شاهد بودیم. این پیروزی برای من بسیار مهم است و از این برد خوشحالم.

 

رافائل نادال تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، در جریان یک مصاحبه که اگر قرار باشد یک بازی از دوران فوتبالش تکرار شود، آن فینال یورو 2012 برابر اسپانیاست که با شکست 4-0 ایتالیا همراه بود. 

بوفون می گوید اگر قدرت انتخاب داشت، این بازی را برای تکرار ترجیح می داد و اینکه آنها مستحق شکست سنگین نبودند زیرا به شدت خسته بودند. ایتالیا تنها تیمی بود که توانست تیم ویسنته دل بوسکه را در مرحله گروهی شکست دهند.

او در این رابطه گفت: «من بازی اسپانیا و ایتالیا را برای تکرار انتخاب خواهم کرد، فینال جام ملت های اروپا 2012 که دوست دارم دوباره در آن بازی کنم. ما مستحق آن نتیجه نبودیم. من هرگز دنبال بهانه نمی گردم، اما یک مسابقه بزرگ را در شرایط غیرممکن روحی روانی انجام دادیم. ما بدنی و ذهنی خسته شده بودیم.»

بوفون ادامه داد: «اگر یک روز بیشتر به ما استراحت می‌دادند، می‌توانستیم بازی متفاوتی انجام دهیم، اما آن روز نمی‌توانستیم مقابل اسپانیای قدرتمند کاری انجام دهیم. ما تنها تیمی بودیم که در مرحله گروهی آنها را متوقف کردیم و دوباره نیز قدرتش را داشتیم.»

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • وداع رافائل نادال با هم‌وطنانش / فیلم
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود