Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@19:06:17 GMT

۵ روش دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۰۲۵۱

ساعت 24-معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه راه‌های دریافت اطلاعات و اخذ پذیرش غیرحضوری در مراکز ملکی سازمان، از ٥طریق نوبت دهی تلفنی، کیوسک پذیرش سرپایی، نوبت دهی اینترنتی، سامانه USSD و وب سایت‌های بیمارستانی انجام می شود، گفت: این خدمات، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می شود.

دکتر مهدی درخشان اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویس دهی به مراجعان، کاهش سفرهای درون شهری غیرضروری، کاهش خطاهای عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاع رسانی به بیمار در صورت کنسل شدن نوبت‌ها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسب تر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدم نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار بر روی موبایل در صورت استفاده از کدهای دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات، فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

                                                               
وی ضمن تاکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای نوبت دهی غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) به مخاطبین سازمان در مراکز درمانی تابعه، هیچگونه وجهی دریافت نمی کند، به بیمه‌شدگان هشدار داد تا فریب افراد سود جو در شبکه های مجازی را نخورند.


دکتر درخشان افزود: هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص، از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تأمین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا رسانه‌های رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل