Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@13:54:49 GMT

بالا بردن جام قهرمانی یوونتوس در سری آ از سوی بوفون

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۰۲۵۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در هفته پایانی سری آ در دیداری که همه چیز تحت تاثیر خداحافظی جان لوییجی بوفون قرار داشت، یوونتوس باز هم پیروز شد تا قهرمانی خود را مقتدرانه تر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در نخستین دیدار از هفته پایانی و هفته سی‌وهشتم از رقابت‌های سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۷:۳۰ شنبه یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هلاس ورونا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانوی پیر که پیش از این قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کرده بود، با برتری ۲ بر یک، آخرین بازی خود در فصل ۱۸-۲۰۱۷ سری A را به پایان برد.
شاگردان آلگری در این دیدار توسط دانیله روگانی (۴۹) و میرالم پیانیچ (۵۲) به گل رسیدند و دروازه‌شان هم توسط آلسیو چرچی (۷۶) باز شد. همچنین استفان لیشتشتاینر در دقیقه ۸۵ یک ضربه پنالتی را برای یوونتوس به هدر داد.
جان‌لوئیجی بوفون که ششصد و پنجاه و ششمین بازی‌اش را برای راه‌راه پوشان تورین انجام داد، در دقیقه ۶۴ جای خود را به کارلو پینسولیو داد.
یوونتوس با این برد ۹۵ امتیازی شد و فصل را به پایان برد. هلاس ورونا هم که پیش از این سقوطش به سری B قطعی شده بود، ۲۵ امتیازی باقی ماند و در رده نوزدهم به کار خود پایان داد.

کلیپی از لحظه بالا بردن جام قهرمانی یوونتوس در سری آ توسط بوفون تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سری آ یوونتوس قهرمانی یوونتوس بوفون بوفون سری آ قهرمانی یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی