Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- سرپرست باشگاه پرسپولیس اشتباه مدیران قبلی این تیم را تکرار می‌کند.

 علی اکبر طاهری مدیر موفقی در پرسپولیس بود که به دلایل مختلفی جای خودش را به گرشاسبی داد.در زمان مدیریت طاهری در پرسپولیس و به خصوص بر سر ماجرایی که درباره طارمی،ریزه اسپور و ...پیش آمد خیلی ها هنوز هم بر این عقیده هستند که او همان زمان خیلی از حقایق را نگفت و سعی کرد تا با دادن وعده و وعیده هواداران را در آرامشی ساختگی نگه دارد!اتفاقی که به نظر می رسد در زمان مدیریت گرشاسبی هم در حال تکرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرشاسبی این روزها رو به وعده دادن آورده. وعده هایی که ظاهرا خیلی از آنها قرار نیست به واقعیت تبدیل شوند.از باز شدن پنجره نقل و انتقالات گرفته تا تمدید قرارداد و نگه داشتن ستاره ها.

به نظر می آید گرشاسبی به جای اینکه واقعیت های این روزهای پرسپولیس را به هواداران بگوید، صرفا خود را پشت نقاب وعده وعید های مختلف پنهان کرده تا از این طریق بتواند اوضاع را کنترل کند.روشی که بعید است در بلند مدت برای پرسپولیس و گرشاسبی مفید واقع شود و احتمالا سرپرست فعلی پرسپولیس را هم به سرنوشت مدیر سابق این تیم دچار خواهد کرد!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)

به گزارش ورزش سه، کوین یامگا ستاره مصدوم استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و روز گذشته با استقبال ویژه هواداران استقلال رو به رو شد.

یامگا که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم ادامه فصل را از دست داده بود با چشم‌بند مخصوص در تمرینات این تیم شرکت می‌کند تا آمادگی خود را برای بازگشت به میادین حفظ کند و از لحاظ بدنی دچار افت نشود و با آمادگی کامل به مسابقات بازگردد.

یامگا به واسطه درخشش در فصول گذشته و کم حاشیه بودن بین هواداران استقلال محبوبیت بالایی دارد و از زمان حضور در این تیم با عملکرد خوبی که داشته مورد توجه سرمربی‌های استقلال قرار گرفته و زیر نظر 3 سرمربی مختلف در ترکیب ثابت استقلال حضور پیدا کرده است.

این بازیکن فرانسوی با توجه به عملکرد فوق‌العاده ای که در نواختن ضربات پنالتی داشت مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته بود و زمانی که پشت توپ قرار می‌گرفت خیال استقلالی‌ها را راحت می‌کرد و با توجه به روند خوبی که در گلزنی داشت گلزن‌ترین خارجی استقلال در لیگ برتر است.

با توجه به مصدومیت شدیدی که برای یامگا ایجاد شد باید دید او در زمان بازگشت به فوتبال می‌تواند کیفیت قبل را داشته باشد یا از روزهای اوج خود در فوتبال فاصله خواهد گرفت اما چیزی که قطعی است او در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شده است و در سکوهای آبی از او همیشه به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و کم حاشیه یاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال