Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@02:29:31 GMT

اعلام تاریخ اتمام سال تحصیلی 97-96 درخراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۱۳۲

اعلام تاریخ اتمام سال تحصیلی 97-96 درخراسان رضوی

به گزارش ایسکانیوز، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره تاریخ اتمام سال تحصیلی 97-96 در مدارس ابتدایی اطلاعیه ای صادر کرد.


در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش و با عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی این ماه پربرکت با ایام پایانی سال تحصیلی، به اطلاع عموم هم‌استانی‌های عزیز می‌رسانددانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی که فعالیت‌های آموزشی و ارزشیابی آن‌ها تا اول خردادماه 97، پایان یافته و اتمام این فعالیت‌ها به تایید شورای مدرسه نیز رسیده است، از تاریخ فوق می‌توانند در کلاس‌های درس حضور نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با عنایت به برنامه‌ریزی انجام‌شده، فرآیند ارزشیابی پایه ششم ابتدایی مطابق برنامه از پیش اعلام شده، تا 13 خرداد ماه 97 پابرجا بوده و کلیه عوامل اجرایی و آموزشی مرتبط با پایه ششم موظفند تا پایان فرآیند ارزشیابی خردادماه 97 در این پایه، در مدارس حضور داشته باشند. ضمناً عوامل اجرایی کلیه مدارس مقطع ابتدایی استان نیز موظفند تا پایان 13 خرداد ماه در مدارس حاضر باشند.


در این اطلاعیه تاکید شده است، سرویس‌های مدارس نیز مکلفند تا پایان فرآیند آموزشی و ارزشیابی پایه‌های اول تا ششم در مدارس ابتدایی، به سرویس‌دهی به دانش‌آموزان ادامه دهند.

900

خراسان رضوی آموزش و پرورش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خراسان رضوی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!