Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:23:14 GMT

برج هنر ایلام ۲۷ درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۳۸۴

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی امروز  در نشست پیگیری روند اجرای پروژه برج هنر اظهار داشت: این برج در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۵۰ متر مربع در ۸ طبقه ساخته خواهد شد که تاکنون دو طبقه از هشت طبقه این برج ساخته شده و از این پس نیز پیمانکار باید هر ۳۵ روز یک سقف را اجرا کند.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۲۷ درصد عنوان و تاکید کرد: توقع ما از پیمانکار پروژه بسیار بیش از این میزان است که امیدواریم در ادامه اجرای این برج، شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی گفت: فاز اول برج هنر ایلام با قراردادی ۱۸ ماهه در حال ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مرحله اسکلت و سقف به پایان برسد.

معاون استانداری ایلام ادامه داد:  برج هنر اسلامی شهر ایلام شامل نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استودیو ضبط، سالن نمایش و تمرینات، سالن کنفرانس، سالن نمایش، سالن تئاتر، سالن سینما، سالن اجتماعات و نمازخانه بوده و چهار ورودی خواهد داشت.

کد خبر 4301177

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود

سهراب سهرابی گفت: طی سه روز اخیر بارش های سیل آسا در استان های خوزستان، ایلام و فارس داشتیم.

به گفته او، هنوز گزارش تکمیلی از میزان خسارت‌ها  ناشی از سیل و بارش‌ در استان‌های جنوبی نهایی نشده و به‌زودی میزان آن اعلام خواهد شد.

سهرابی از توقف برداشت گندم در استان‌های خوزستان، ایلام و فارس خبر داد و گفت: بنابر پیش بینی های قبلی سازمان هواشناسی، اطلاع رسانی لازم در خصوص انتقال گندم های خریداری شده به فضای مسقف داده شده بود.  

مجری طرح گندم وزارت جهاد با بیان اینکه گندم‌های خریداری شده از بارش‌های اخیر خسارتی ندیدند، در برخی مزارع گندم‌ها در مرحله رسیدگی بودند و در برخی مناطق حجم بارش و باد گندم‌ها را دچار خوابیدگی کرده است که با گرمای هوا مشکل رفع می شود.

او ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷ استان کشور همچون خوزستان، کرمان، ایلام، فارس، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان  در حال انجام عملیات برداشت گندم هستند و همواره بدلیل بارش‌های سیل آسا برداشت گندم استان‌های خوزستان، ایلام و فارس متوقف شده است‌.

سهرابی گفت: برآوردهای اولیه حاکی از آن است که خرید تضمینی گندم به بالای ۱۳.۵ میلیون تن برسد، البته شرایط آب و هوایی در ادامه اردیبهشت و اوایل خردادماه امسال تعیین کننده تولید و خرید گندم است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز