Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد علی افشانی در شصت و پنحمین جلسه شورا و پیش از قرائت سوگند نامه گفت: آنچه در برنامه های من در صحن شورا تاکید شده ، تلاش در جهت ارتقای زندگی شهروندان و رضایتمندی آنان بوده است و امیدوارم در این مسیر گام برداریم.
وی ادامه داد : لازم می دانم از زحمات آقای نجفی در دوره مسئولیت شان و نیز آقای مکارم در دوره سرپرستی تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشانی گفت : 29 اردیبهشت یاد آور حماسه ای است که باعث شد سرنوشت شهر تهران و سایر شهر ها به دست کسانی سپرده شود که مردم به آنها گفتند ما شما را می پسندیم و ما هم باید پاسخ دهیم که حتما قدردان عمل شما خواهیم بود با عمل خویش.
وی خاطرنشان کرد : قبل از آنکه سوگند را یاد کنم می خواهم هم به خودم و اعضای شورا بگویم که فراتر از سوگند رسمی این است که با خود و خدای خود عهد کنیم که منافع مردم را بر منافع گروهی ترجیح دهیم و برای بهبود وضع شهروندان تلاش کنیم.
افشانی افزود: یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهیم و بسیار ضروری و حیاتی است این است که باید به عدالت رفتار کنیم. اصول مدیریتی من بر 3 اصل استوار است 1- حاکمیت قانون 2-رعایت حقوق انسانی و 3 -تعامل منهای تحمیل.
افشانی افزود : در شهر تهران بدون تعامل و هماهنگی همه ذینفعان امکان حل مشکلات وجود ندارد.
شهردار منتخب تهران گفت : تمام کسانی که ذینفع و نقش آفرین هستند در امر شهر تهران باید در کنار هم قدم بردارند. بیمار را بیماری از پا در نمی آورد بلکه ناامیدی است که بیمار را از پا در می آورد.
افشانی افزود : ما با وجود همه مشکلات با امید به تعامل و همکاری همه ذینفعان امیدوار هستیم ، قدم های اساسی برای رفع مشکلات مردم برداریم و امیدواریم بتوانیم کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم و رضایت شهروندان را داشته باشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افشانی شورا منافع ترجیح عهد سوگند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید