Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:21:14 GMT

آتش گرفتن «پورشه» ۴۰ نفر را گرفتار کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۳۹۹

آتش گرفتن «پورشه» ۴۰ نفر را گرفتار کرد

سخنگوی آتش‌نشانی نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: بر اثر آتش گرفتن سه دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پورشه، ۴۰ نفر از ساکنان ساختمان در میان دود غلیظ محبوس شدند.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آتش‌نشانی نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: بر اثر آتش گرفتن سه دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پورشه، ۴۰ نفر از ساکنان ساختمان در میان دود غلیظ محبوس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۵۱ دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی، خیابان گل‌های دوم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات این تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی بود (پنج طبقه روی همکف)، طبقه همکف کاربری پارکینگ داشت و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت داخل آن بود، زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه "پورشه"، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه موتورسیکلت کاملاً شعله‌ور شده و آتش به سرعت درحال سرایت به اطراف بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه دود بسیار غلیظی طبقه پارکینگ و طبقات بالایی را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از ساکنان در آن ساعات در وضعیت بسیار ناایمن داخل منازل خود محبوس و گرفتار بودند که گروهی از آتش‌نشانان به پارکینگ رفته و مشغول خاموش کردن آتش شدند، همزمان گروه‌های دیگر نیز به طبقات بالایی رفته و کار نجات افراد را آغاز کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان تعدادی از ساکنان را به پشت‌بام انتقال داده و از طریق پشت‌بام ملک مجاور این افراد را از ساختمان خارج کردند، چند نفر نیز در همان مکان تحت کنترل آتش‌نشانان باقی مانده و پس از خاموش شدن آتش، از طریق راه پله‌ها از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان حدود ۴۰ نفر از ساکنان ساختمان را به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی از ساختمان خارج کردند متذکر شد: یکی از آتش‌نشانان در این حادثه دچار مصدومیت جزئی شد، در نهایت آتش خاموش و محل ایمن‌سازی شد و در ساعت ۵:۲۶ بامداد آتش‌نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و مالکان به عملیات خود پایان دادند

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QNn

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش سوزی خودروی پورشه حریق ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند