Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع)، از برگزاری مراسم هفتگی ماه رمضان ویژه بانوان در فاطمیه خواهران این موسسه خبرداد.

حجت الاسلام دکتر منصور برزگر، مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع)، از برگزاری مراسم هفتگی ماه رمضان ویژه بانوان در فاطمیه خواهران این موسسه خبرداد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این مراسم مذهبی ویژه بانوان با همکاری معاونت امور بانوان فرمانداری شهرستان قرآنی لامرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت مدیره تشکل های قرآن و عترت کشور افزود: این ویژه برنامه روزهای دوشنبه و جمعه هرهفته از ساعت 21 و 30 دقیقه در فاطمیه خواهران موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) شهرستان لامرد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام برزگر تاکید کرد: تلاوت قرآن، کلاس های ورزشی و نقاشی کودکان همراه مادر، دعای افتتاح، احکام بانوان، مشاوره خانواده و مباحث تربیتی از ویژه برنامه های مراسم هفتگی بانوان در فاطمیه خواهران است.

 

وی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از نفرات برتر و ممتازین طرح ها و کلاس های قرآنی و فرهنگی ماه مبارک رمضان در روز عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس برجام دولت خبرگزاری شبستان انتقال سفارت آمریکا به قدس نمایشگاه قرآن دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد قوه قضائیه فلسطین مکتب القرآن مکتب القرآن ثارالله ع برنامه های ماه رمضان ماه رمضان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • بساط خیر و برکت زنانه