Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@12:20:14 GMT

ساعت کار نانوایی های سنتی در ایام ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۵۶۶

ساعت کار نانوایی های سنتی در ایام ماه رمضان

به گزارش جهان نيوز، قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی درباه ساعات کار نانوایی ها در ایام ماه رمضان اظهار کرد: ساعات کاری نانوایی های سنتی بربری و سنگگ در ماه رمضان از 13  ظهر و لواش  و تافتون از صبح آغاز و تا بعد از افطار ادامه دارد.
  به گفته وی نانوایان سنتی در ایام ماه رمضان همانند گذشته تا پس از افطار آماده تحویل نان تازه و داغ به روزه داران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زراعتکار با اشاره به اینکه نانوایان نسبت به ثبات قیمت نان در سال های اخیر گلایه مند هستند، بیان کرد: از سال 93 تا کنون،نرخ جدیدی برای نان سنتی اعلام نشده است. در سال گذشته طبق تصمیم کارگروه آرد و نان افزایش 15 درصدی قیمت نان تصویب شد و با وجود آنکه نانوایان نسبت به این نرخ معترض بودند اما پس از گذشت چهار روز از اعلام نرخ های جدید،رئیس جمهور از افزایش قیمت نان جلوگیری کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 90 هزار نانوایی سنتی حدود 93 درصد نان مورد نیاز مردم را تامین می کند،ابراز کرد: با توجه به افزایش هزینه های کارگری،تورم،مالیات،حامل های انرژی و ... انتظار می رود که سازمان حمایت در رابطه با قیمت نان تصمیمات لازم را اتخاذ کند چرا که ثبات قیمت نان در چهار سال اخیر، مشکلات متعددی برای نانوایان به وجود آورده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در پایان با بیان اینکه نانوایان به دنبال گران شدن قیمت نان نیستند، گفت:اگر دولت افزایش هزینه نانوایان را پرداخت کند این آمادگی میان نانوایان وجود دارد که نان رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد

  به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی، مهندس محمد محمدی با اظهار گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش بهای  کود‌های شیمیایی بویژه اوره، بر توقف افزایش قیمت با توجه به آغاز کشت بهاره  تاکید کرد. وی برهمین اساس خواستار ایجاد  کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی به عنوان فعالین بخش خصوصی  شد. محمدی افزود:  با تشکیل این کمیته و  با همراهی و حضور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سایر نهاد‌های مرتبط می توانیم هرچه سریعتر  موضوع افزایش قیمت کود شیمیایی را پیگیری و بررسی نماییم. رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی با انتقاد  از موضع موجود یاد آور  شد:  هر گونه اعمال افزایش قیمت بویژه برای نهاده های کشاورزی و کود می بایست بصورت فراگیر و در پایان سال زراعی به آگاهی و اطلاع کشاورزان  استان برسد  و اعمال گردد چرا که این امر آثار سوء را در فصل کشت برای کشاورزی استان به ارمغان خواهد آورد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱ ارديبهشت
  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین