Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:26:51 GMT

کشف ۸ فقره سرقت در همدان/۴ متهم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۶۴۵

کشف ۸ فقره سرقت در همدان/۴ متهم دستگیر شدند

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهر همدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد، سارق به اتفاق کودکی خردسال در محل های سرقت حضور داشته و در زمان سرقت از ماسک استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی بیان کرد: در بررسی شیوه و شگرد سرقت ها تصاویر دوربین های مداربسته در اختیار ماموران گشتی قرار گرفت و در تحقیقات تخصصی مشخص شد فردی با خودرو مگان، در یکی از خیابان های سطح شهر اقدام به فروش وسایل سرقتی می کند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اعزام به محل، متهم را دستگیر و با حضور کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، در تحقیقات مشخص شد متهم وسایل را از فردی خریداری کرده است.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی قضایی متهم دیگر نیز دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل آچار، سنگ فرز و دریل کشف شد.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: متهم اصلی در بازجویی های فنی و تخصصی به ۸ فقره سرقت اعتراف و بیان کرد، سرقت ها را در ساعات اولیه صبح قبل از طلوع آفتاب انجام می داده و برای عادی سازی تردد فرزند خردسالش را به همراه خود می برده است.

وی عنوان کرد: وسایل سرقتی توسط مالباختگان شناسایی و ۲ نفر دیگر از خریداران اموال مسروقه نیز با راهنمایی متهم، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق کامیون باری در عملیات مشترک با البرز

رئیس پلیس آگاهی استان همدان همچنین از دستگیری سارق کامیون باری، در عملیات مشترک با استان البرز خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع سرقت به عنف کامیون باری در حوزه شهرستان فامنین، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس شهرستان فامنین، بررسی و تحقیقات لازم را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: طی بررسی ها و اظهارات شاکی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه سمند، مجهز به چراغ گردون در قالب ماموران انتظامی، خودروی وی را متوقف و پس از بستن دست و پای وی، کامیون را با محموله سیگار، لاستیک و اسباب بازی سرقت کرده اند.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و شگردهای خاص پلیسی، مشخص شد کامیون و محموله مسروقه در یکی از شهرک های صنعتی از توابع استان البرز در حال تخلیه در گاراژی است.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس استان البرز، سرانجام مخفیگاه سارقان شناسائی و ماموران کلانتری خرم دشت البرز در یک عملیات غافلگیرانه، ۳ نفر متهم را دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: تلاش برای کشف کامیون ادامه داشته و هماهنگی لازم برای تحویل متهمان به استان همدان انجام شده است.

کد خبر 4301189

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا زارعی سرقت فرماندهی انتظامی همدان متهم ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر