Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:46:18 GMT

انگیزه بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۶۶۹

انگیزه بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی داریم

محمد عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی از 10 روز قبل زیر نظر اکبر احدی، سرمربی و اعضای کادر فنی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است.
وی ادامه داد: تمرین ها در شیفت صبح به صورت هوازی و بیداری بدن و بعد از ظهرها در قالب مبارزه بر روی رینگ و حرکت های تخصصی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بوکسور 21 ساله بوکانی افزود: حضور در بازی های آسیایی جاکارتا به عنوان مهمترین رویداد ورزشی امسال فرصتی است تا بتوانم ماحصل سال ها تلاش شبانه روزی خود و مربیانم را به نمایش بگذارم و تلاش می کنم تا حلاوت حضور در این کارزار آسیایی با کسب مدال و اهتزاز پرچم سه رنگ کشورم شیرین تر شود.
عزیزی، بوکسور ازبکستانی را یکی از حریفان اصلی خود در بازی های آسیایی اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از حریفانم در وزن 91 کیلوگرم ورزشکاری از کشور قزاقستان است که مقام نایب قهرمانی المپیک ریودوژانیرو و قهرمانی جهان را یدک می کشد.
وی ادامه داد: برای نخستین بار در سال 1392 به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در این مدت کادر فنی تیم ملی، مسئولان هیات بوکس و مربیان آذربایجان غربی زحمت های زیادی برایم کشیدند.
به گزارش ایرنا محمد عزیزی متولد 29 آذر سال 1375 در بوکان و دارای مدرک کارشناسی رشته ماشین افزار از دانشگاه سراسری ارومیه بوده و امسال در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی شرکت کرده است.
این ورزشکار موفق بوکانی فعالیت ورزشی خود را از 11 سالگی در رشته بوکس آغاز و زیر نظر یونس حسن پور، طاهر جباری و حسین شاطرلو تمرین کرده است.
محمد عزیزی مدال برنز تورنمنت بین المللی جام جمهوریت قزاقستان، پنج دوره قهرمانی و 2 دوره نایب قهرمانی لیگ ایران، 2 طلای قهرمانی بزرگسالان کشور، مدال برنز جوانان و طلای امیدهای ایران را در کارنامه دارد.
به گزارش ایرنا هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور سال جاری در 40 رشته و 462 ماده ورزشی برگزار می شود؛ بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور به اندونزی اعزام می شوند.
3072/7156
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اردوی تیم ملی بازی جهان کادر فنی تیم ملی کارشناسی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری

مسابقات کاراته قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی آقایان در بخش کاتا با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی سوم مشترک شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار متشکل از سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیر حسن معین الدینی به مربیگری عابد علمدار زاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی زاده به مقام دوم دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم