Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:17:44 GMT

دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۸۲۱

دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: شاهد یک کار خوب در مورد خلیج فارس بودیم که این اقدام حاصل کار دسته جمعی همه دستگاه های اجرایی بود.

وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس از تاخیر در ارسال گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مورد روز ملی خلیج فارس انتقاد کرد و اظهار داشت: معاون سیاسی استانداری چهارم اردیبهشت ماه به دستگاه های اجرایی اعلام کرده که گزارش عملکرد خود در مورد برنامه های روز ملی خلیج فارس را ارسال کنند اما بعد از ۲۶ روز تنها چند اداره محدود گزارش خود را ارسال کردند و این تاخیر به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر تصریح کرد: هر چند اقدامات زیادی انجام شده اما به دلیل تاخیر در ارسال عملکرد، مستند مناسبی از این برنامه های تهیه شده است.

گراوند بیان داشت: گزارش عملکردهای مربوط به روز ملی خلیج فارس توسط روابط عمومی استانداری جمع آوری شده و به دبیرخانه روز ملی خلیج فارس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

وی اضافه کرد: دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم از همین امروز برنامه ریزی کنیم و با حضور معاون سیاسی استاندار این ویژه برنامه ها تهیه و مدیریت شود.

استاندار بوشهر با اشاره به کمیته های همایش روز ملی خلیج فارس گفت: اعضا این کمیته ها توسط معاون سیاسی مشخص و اقدامات خود را برای روز ملی خلیج فارس در سال آینده انجام دهند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار بیان داشت: این اقدامی خوبی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و شرایط برای ایجاد موزه مذکور فراهم شود.

گراوند اظهار داشت: بوشهر از نظر تاریخی یک گنج است و بیشتر از ذخائر موجود در دریا و نفت و گاز، استان بوشهر پیشینه تاریخی و مقاومتی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم در این نشست گفت: جا دارد از تمام دستگاه های اجرایی که در برنامه روز ملی خلیج فارس نقش آفرینی کردند قدردانی کنیم.

مجید خورشیدی افزود:  ارزیابی ما از اقدامات انجام شده حاکی از برگزاری خوب مراسم روز ملی خلیج فارس است و ضرورت دارد دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس برای سال آینده در استان بوشهر ایجاد شود تا آنچه وظیفه ما در موضوع خلیج فارس است بهتر انجام دهیم.

کد خبر 4301203

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است