Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:34:13 GMT

کمین «حشد شعبی» برای تکفیریها در کرکوک/۵ داعشی کشته شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۱۸۲۳

کمین «حشد شعبی» برای تکفیریها در کرکوک/۵ داعشی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، عملیات های ضد تروریستی ارتش عراق و نیروهای حشد شعبی در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در همین راستا نیروهای حشد شعبی اخیرا کمینی را برای تروریست های تکفیری داعش در جنوب غرب کرکوک ایجاد کردند.

رسانه های عراقی اعلام کردند که در این کمین، نیروهای حشد شعبی موفق شدند ۵ عنصر تکفیری داعش را به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کمین همچنین نیروهای عراقی موفق شدند مقادیری از تسلیحات داعشی ها را کشف و ضبط کنند.

کد خبر 4301202

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی داعش عراق ایران ایالات متحده آمریکا برجام فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق سوریه انتخابات پارلمانی عراق 2018 روسیه اتحادیه اروپا آلمان ترکیه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس اعلام پلیس استرالیا، یک نوجوان ۱۶ ساله پس از حمله با چاقو به یک فرد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

راجر کوک، رییس دولت ایالت استرالیای غربی با تایید این خبر گفت که فرد زخمی به بیمارستان منتقل شده است و شرایط پایداری دارد. همچنین به گفته وی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر انگیزه‌های افراطی در این حمله وجود ندارد.

به گفته مقامات، سه افسر پلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد، به محل حادثه اعزام و پس از شلیک با تپانچه برقی و هشدار به مظنون، مجبور به شلیک و از پا درآوردن او شدند.

کد خبر 6096994

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس