Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تلاش می‌کنیم تا دو بار در سال به اوج آمادگی برسیم و بر همین اساس قهرمانی آسیا یک رویداد تدارکاتی جدی برای بازی‌های آسیایی است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ ورزشی رزمی نظرات

فریبرز عسکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و به آمادگی مدنظر ما برای این مسابقات نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ آمادگی روحی نیز بچه‌ها آماده هستند و امیدوارم این روند تا روز مسابقات نیز ادامه داشته و خدایی نکرده مشکل پیش‌بینی نشده اتفاق نیفتد تا با اقتدار وارد زمین شویم.

وی در خصوص رقبای تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان خوبی در این مسابقات ثبت‌نام کردند و ما نیز با شناخت در حال اعزام به مسابقات هستیم اما این به آن معنی نیست که فقط روی نفرات خاصی برنامه‌ریزی کنیم. همه رقبا قابل احترام هستند و همه را رقیب اصلی خود می‌دانیم و هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که چقدر می‌توان به سومین قهرمانی متوالی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا امیدوار بود، گفت: قطعا همه تلاش خود را انجام می‌دهیم اما هر مسابقه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. تیم کره‌جنوبی که در مسابقات اخیر گرندپری موفق به کسب مدال‌‌های  طلا‌ی زیاد شده است، در این مسابقات از چند نفر از آن بازیکنان در ترکیب تیم آسیایی خود استفاده کرده است. البته این موضوع چالش خیلی خوبی برای ما خواهد بود تا بازیکنان با رقبای خوب مبارزه کنند.

عسکری تاکید کرد: همانطور که گفتم این مسابقات یک رویداد تدارکاتی جدی برای بازی‌های آسیایی است. هدف‌گذاری ما نیز این است تا دو بار بیشتر در سال بازیکنان را به اوج آمادگی نرسانیم تا آنها دچار آسیب دیدگی و تمرین زدگی نشوند. یکی از نقاط اوج ما نیز بازی‌های آسیایی است و دومین نقطه اوج فینال گرندپری است و بر همین اساس با 85 درصد آمادگی در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم و فکر می‌کنم با همین آمادگی نیز بازیکنان توانایی برتری مقابل رقبای خود را به شرط داشتن آمادگی روانی خواهند داشت.

وی در خصوص انگیزه‌های خود اظهار داشت: قطعا اهداف بزرگی دارم اما تلاش می‌کنم بدور از احساسات و هیجانات خیلی آرام، منطقی  و پله به پله حرکت کنم. در دور گذشته دوستان کادرفنی سابق تیم ملی خیلی زحمت کشیدند و به تمام افتخارات در آسیا و جهان دست پیدا کردند اما چون در المپیک مدالی کسب نشد انتقادات زیادی از آنهاصورت گرفت. سعی می‌کنم خیلی آرام و منطقی حرکت کنم تا در نقطه اوج که مسابقات المپیک است به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد: واقعیت این است که در این مدت خیلی زحمت کشیدم و در مدتی 6 سالی که کنار بودم نیز تلاش زیادی انجام دادم. مسیر و اهدافی که در دور گذشته هدف‌گذاری کرده بودم و به دلایلی عملی نشد، باعث شد به گردن من دینی گذاشته شود تا در این دوره این راه را تمام کنم. عادت ندارم مسیری را نصفه و نیمه رها کنم و انگیزه‌ام خیلی بیشتراز دور گذشته است و تلاش من برای موفقیت از 6 سال پیش شروع و الان به نقطه اوج خود رسیده است. قطعا با تمام توان و چنگ و دندان برای موفقیت تلاش می‌کنم.

عسکری در خصوص دلایل حذف هادیان از لیست بازیکنانی که موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شدند، گفت: از روز اول اردو در خصوص اضافه وزن به هادیان تذکر دادم اما گوش نکرد.دو هفته به هادیان زمان داده بودم تا اضافه وزن خود را مدیریت کند اما هفته گذشته زمانی که از اردو خط خورد 7/5 کیلوگرم بالای وزن بود. این مسئله نیز اصلا توجیه نداشت و نمی‌خواستم در این شرایط و با هزینه‌های بالای ریسک کنم و چنین بازیکنی را اعزام کنم تا به سر وزن نرسد و دچار مشکل شویم. هادیان بعد از موفقیت در کسب سهمیه در ازبکستان در تمام طول سال در وزن سوم بازی کرد و اصلا در وزن دوم امتحان پس نداده بود تا به او اعتماد کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حتی در جام‌ فجر نیز که قرار بود در وزن دوم با سه کیلو اضافه وزن بازی کند، دچار سرگیجه شد و به زمین خورد که دستش ترک برداشت. واقعا امکان ریسک کردن وجود نداشت و من به او تذکر داده بودم اگر قصد حضور در قالب تیم را دارد در دو هفته به شروع مسابقات نهایتا باید با دو کیلو اضافه وزن تمرین کند که او 7/5 کیلو اضافه وزن داشت و ما مجبور به خط زدن او شدیم.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.