Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال چلسي بر ادامه حضور نزد آبي‌پوشان استفموردبريجي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، شب گذشته در فينال جام حذفي باشگاه‌هاي انگليس، چلسي موفق شد با يک گل منچستريونايتد را شکست داده و قهرمان شود.
آنتونيو کونته بعد از بازي در مورد نه فقط بازي بلکه مسائل حاشيه‌اي از جمله وضعيت کاري خود حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: با چلسي قرارداد دارم و خود را متعهد به آن مي‌دانم.شايعات زيادي در مورد کارم در خلال فصل وجود داشت که البته براي من چيزي عجيب نبود. در واقع بعد از اولين باخت فصل که مقابل برنلي رقم خورد، اين شايعات بوجود آمد.در حاليکه وضعيت کاري من در باشگاه هيچ تغييري نکرد و هماني که بايد باشد، باقي بود.
او ادامه داد:يک روز براي من شايعه رفتن به تيم ملي ايتاليا درست شد. روز ديگر تيمي ديگر و همينطور اين موضوع ادامه يافت تا به امروز رسيد.در همه کنفرانس‌هاي مطبوعاتي مجبور شدم وقت زيادي را براي پاسخ‌دادن به اين موضوع اختصاص دهم.اما من تحت قرارداد با چلسي بودم و بعد از اين نيز خواهم بود.البته مي‌دانم که باشگاه مي‌تواند تصميم مثبت يا منفي بگيرد.اما من نخستين نفري خواهم بود که اين موضوع را درک خواهدکرد.
کونته همچنين عنوان کرد:بعد از 2 سال کار در اينجا، فکرکنم باشگاه کاملا از من شناخت پيداکرده و اگر بخواهد به کار ادامه دهم،‌با من کاملا آشنا خواهد بود.
وي در مورد موفقيت تيمش نيز عنوان کرد:از اين بابت خيلي خوشحالم.همچنين به خاطر هواداران که باعث شدند چنين دستاوردي کسب شود.
در مسابقه انجام شده، ازارد دقيقه 22 از روي نقطه پنالتي تک گل بازي را زد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و وستهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و وستهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750665

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم