Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، رقيه كرمانيان، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در خصوص برگزاري رويداد تخصصي حوا و همايش توانمندسازي بانوان در حوزه هاي حقوقي، اقتصادي، فردي و خانواده كه در شهر يزد برگزار شد، به بيان اهداف برگزاري اين دوره و امتداد اجراي برنامه هايي با اين موضوعات مبتني بر همكاري تشكل هاي مردم نهاد و بخش خصوصي در مناطق مختلف استان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: رسيدن به خواسته ها و مطالبات افراد و توسعه چندجانبه جامعه وابسته به رشد توانمندسازي اقشار مختلف به ويژه در موضوعات حقوقي، اجتماعي و اقتصادي است.
كرمانيان افزود:افراد با تكيه بر توانمندي هاي مختلف مي توانند جايگاه و اثرگذاري خود را ارتقا داده و هدف دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد تقويت چنين جايگاهي براي جامعه هدف خود و تحقق گفت و گوي ملي خانواده با جريان سازي بانوان است.
وي افزايش مشاركت اجتماعي بانوان را در توانمندسازي آن ها موثر دانست و اظهار کرد: امروزه بانوان در بخش عظيمي از گروه هاي اجتماعي حضور دارند و افزايش مهارت و دانش زنان در ابعاد مختلف مي تواند در مجموع اثربخشي بهتري را براي جامعه به همراه داشته باشد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد بيان كرد: زنان نيمي از سرمايه هاي اجتماعي جامعه را تشكيل مي دهند و نقش مهمي در خانواده دارند و هرچه بتوان آگاهي و توانمندي اين قشر را تقويت كرد در استحكام بخشي به نهاد خانواده موفقيت هاي بيشتري رقم مي خورد.
كرمانيان مطرح كرد: با توجه به افق سند چشم انداز توسعه و نگاه دولت نسبت به مهارت آموزي و نقش آفريني اثرگذار بانوان در بخش هاي مختلف، سازمان هاي مردم نهاد به عنوان تشكل هاي مدني يكي از نهادهايي هستند كه مي توانند در اجراي اين برنامه ها و اثرگذاري اجتماعي به خوبي ايفاي نقش نمايند.
وي گفت: عدم توازن و تعادلي كه نسبت به نقش بانوان در جامعه وجود دارد و فاصله ايجاد شده براي حضور در عرصه هاي مختلف تنها با توانمندسازي و آموزش دانش و مهارت هاي مختلف قابل اصلاح است.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد تصریح کرد: خوشبختانه اجراي طرح توانمندسازي بانوان در استان يزد در قالب برنامه هاي مختلف با استقبال خوبي روبرو شده که اين امر نشانگر علاقه و نياز بانوان و دختران است، بر اين مبنا برنامه ريزي هاي بلند مدتي براي اجراي برنامه هايي در اين موضوعات صورت گرفته و اجرا خواهد شد.
یادآور می شود همايش بزرگ توانمندسازي بانوان و رويدا حوا با سياست گذاري دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد و جهت ارتقا سطح آگاهي و اطلاعات توسط موسسه سخن (برگزار كننده رويدادهاي آموزشي) اجرا و مورد استقبال چشمگير بانوان قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو