Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش سابق آمریکا در دولت باراک اوباما از والدین آمریکایی خواست تا زمانی که قوانین مربوط به حمل سلاح در آمریکا تغییر نکرده است، از حضور فرزندان خود در مدارس جلوگیری کنند.

آرنه دانکن از مقامات دولت سابق اوباما در صفحه توییتر خود نوشت: «چه اتفاقی می افتد اگر همه کودکان تا زمانی که قوانین حمل سلاح در آمریکا تغییر نکرده است در مدارس حاضر نشوند؟» وی در ادامه نوشت: «همه اعضای خانواده من در این مسئله خواهند بود اگر بتوانیم آن را در این مقیاس انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والدین، شما هم لطفا به ما بپیوندید.»

این درخواست وزیر آموزش و پرورش سابق آمریکا پس از آن صورت گرفت که روز جمعه بر اثر وقوع دو تیراندازی مختلف در مدارس آمریکا بیش از ده نفر کشته شدند. در یکی از این تیراندازی ها در مدرسه ای در شهر سانتافه در تگزاس ده نفر کشته شدند. در تیراندازی دیگری که نزدیک مراسم فارغ التحصیلی در یکی از دبیرستان های جورجیا روی داد، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

دموکرات ها و فعالان مخالف خشونت با سلاح در آمریکا در واکنش به تیراندازی های اخیر از مردم خواستند در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر به جمهوری خواهانی که مخالف قوانین کنترل سلاح هستند، رای ندهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باراک اوباما والدین دولت اوباما کودکان خانواده وزیر آموزش و پرورش تیراندازی مدرسه خشونت انتخابات آموزش و پرورش باراک اوباما دولت والدین وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • تجلی حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان