Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کارگر زاده مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون، 7 هزارو 912 مورد بازرسی از مراکز صنفی استان زنجان توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان زنجان صورت گرفته است گفت: بیش از 80درصد از کالاهای واحدهای صنفی استان زنجان، استانداردهای لازم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگرزاده افزود: در یکهزارو 406 واحد صنفی که کالاهای مغایر با استاندارد مشاهده شده، تذکرات لازم داده شده و موارد مغایر به ادارات کل استاندارد استان‌های مربوطه جهت پیگیری گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 48نمونه کالای وارداتی موجود در سطح بازار استان توسط کارشناسان این اداره کل، از مراکز عرضه خریداری و جهت آزمون به آزمایشگاه‌های همکار ارسال شده است افزود: 75 درصد از کالاهای خریداری شده مطابق با استانداردهای ملی مربوطه بوده و نتیجه آزمون 12 نمونه مغایر با استانداردهای مربوطه گزارش شده است.

انتهای پیام/ن

 

بیش از 7 هزار مورد بازرسی از مراکز صنفی استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند