Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@06:02:04 GMT

سطح فنی تور جهانی تک ستاره ترکیه بالا بود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۱۹۷

سطح فنی تور جهانی تک ستاره ترکیه بالا بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن سالمی با بیان اینکه در تور جهانی تک ستاره ترکیه سطح فنی بسیار بالایی داشت، بیان کرد: در جدول اصلی این رقابت ها ۱۶ تیم شرکت کرده بودند‌.

وی تصریح کرد: من و وکیلی بدنمان به دلیل تمرین کم وضعیت مطلوبی نداشت و نتوانستیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

بازیکن تیم ملی الف والیبال ساحلی با اشاره به کسب مقام پنجم تور جهانی تک ستاره ترکیه، ادامه داد: من و آرش وکیلی ۵۰ درصد از توانایی های خود را در این رقابت ها به نمایش گذاشتیم که اگر شرایط بهتری داشتیم می توانستیم مقام بهتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن سالمی با عنوان اینکه شکست جزئی از ورزش بوده است، گفت: همیشه ممکن نیست برنده از زمین خارج شویم و به نظرم شکست مقدمه پیروزی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تورجهانی تک ستاره تایلند تیم های خوب و مطرح منطقه اروپا حضور داشتند که کیفیت این مسابقات را بالا برد‌.

بازیکن تیم ملی الف والیبال ساحلی کشورمان با ابراز رضایت از نحوه میزبانی تورجهانی تک ستاره آیدین، بیان کرد: اکثر مسابقاتی که درشب برگزار میشد بدلیل کمبود نور اکثر تیم ها گله مند بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ترکیه تیم ملی رقابت والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که یکم و دوم اردیبهشت در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد؛ خانم‌ها هستی رضایی و مهدیس حیدرنژاد گرجی و آقایان محمدحسین دانش پژوه و پیمان علیزاده با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی بعنوان منتخبان تیم ملی ایران معرفی شدند.   تیم ملی موتور کراس ایران دومین بار در شهریور امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کند. ایران نخستین بار سال گذشته با ترکیب کامل پا به مسابقات جهانی ترکیه گذاشت.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد