Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:46:48 GMT

۱۱۰ عدد تابلوی خلاف تبلیغاتی در کرمان ساماندهی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۲۸۲

۱۱۰ عدد تابلوی خلاف تبلیغاتی در کرمان ساماندهی شد

رضا مهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از گذراندن مراحل اخطاردهی و توجیه مالکان تابلوهای فاقد مجوز و غیر استاندارد در خیابان دکتر شریعتی (حد فاصل چهارراه ولی عصر تا میدان شهدا) و خیابانهای فرعی شهید عباس صباحی و شهید ناصر فولادی توسط واحد اجراییات این مدیریت تعداد ۱۱۰ عدد تابلوی خلاف تبلیغاتی در این اماکن ساماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همکاری واحد امور شهر منطقه یک شهر کرمان که در پیشبرد این طرح همکاری لازم را داشته و همچنین از مالکان تابلوهایی که خود رأساً نسبت به برچیدن موارد خلاف تبلیغاتی اقدام کرده اند تشکر کرد.

مهرابی تصریح کرد: از اوایل خردادماه عملیات ساماندهی تابلوهای فاقد مجوز و غیر استاندارد در بلوار هوانیروز و بلوارهای غدیر و نیز خیابان شهید همتی فر واقع در بلوار جمهوری اسلامی آغاز خواهد شد.

سرپرست بهسازی و زیباسازی محیط شهرداری کرمان در پایان از مالکان تابلوهایی که برگه اخطاریه واحد اجراییات زیباسازی تاکنون به رؤیت آنان رسیده و همچنین از مالکانی که تابلوی خلاف تبلیغاتی آنان قبلاً جمع آوری شده است خواستار شد برای تعیین تکلیف تابلوی خود و اخذ مجوز نصب تابلوی استاندارد به واحد ساماندهی تابلوهای شهری مدیریت زیباسازی واقع در ابتدای خیابان شهید کامیاب، محوطه پارک ریاضیات مراجعه کنند.

کد خبر 4301229

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری کرمان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی