Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:02:16 GMT

بافت فرسوده و آلودگی هوا دغدغه شهردار جدید تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۴۶۲

بافت فرسوده و آلودگی هوا دغدغه شهردار جدید تهران

خبرگزاری شبستان: شهردار تهران کاهش آلودگی هوا، آسیب های اجتماعی و نوسازی بافت فرسوده را از اولویت های برنامه خود عنوان کرد و از ادامه همکاری با با مدیران و معاونانی که سلامت کارشان محرز شود، خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، سیدمحمدعلی افشانی، شهردار جدید تهران در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: در این کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار تهران با اشاره به برنامه های خود در شهرداری گفت: برنامه ای که در شورا ارایه کردم دنبال خواهم کرد.

 

افشانی آسیب های اجتماعی و بافت فرسوده را از مهمترین محورهای برنامه خود عنوان کرد و افزود: کاهش آلودگی هوای تهران، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ساماندهی دستفروش ها از دیگر برنامه های اولویت دار ما در مدیریت شهری است.

 

وی در خصوص تغییر مدیران و معاونان شهرداری تهران گفت: منطق من این است که هر کس بتواند سالم کار کند و رضایت مردم را جلب کند با وی ادامه همکاری خواهیم داشت.

 

شهردار جدید تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان درصد حفظ مدیران فعلی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر نمی توانم در این خصوص نظری دهم، باید شرایط کار را بررسی کنم و با شناختی که با مرور زمان پیدا می کنم در این خصوص تصمیم گیری کنم و اساسا دنبال تغییر گسترده نیستم.

 

افشانی در خصوص برنامه هایش برای پیگیری تخلفات در مدیریت شهری سابق گفت: منش در بررسی تخلفات متفاوت است و تا زمانی که تخلفی محرز نشده باشد از رسانه ای کردن آن مخالفم چرا که شاید پس از بررسی مشخص شود تخلفی انجام نشده است.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس خبرگزاری شبستان فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس قرآن کریم آمریکا ماه مبارک رمضان افشانی شهردار شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تأمین معاش خانواده تلاش می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی ضمن تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلان‌شهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: مسؤولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد.

همچنین با درخواست ابراهیم شهرکی کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

کد خبر 6099592

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان