Web Analytics Made Easy - Statcounter

«همه‌چیز درباره‌ی آقای ف» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی و تهیه‌کنندگی محمد قدس با بازی احمد مهرانفر که پیش از این سال ۸۸ در تئاتر شهر به روی صحنه رفته بود پس از گذشت ۹ سال اینبار در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

سرویس فرهنگی فردا؛ ایران تئاتر: «همه‌چیز درباره آقای ف» نمایشی با حال و هوای طنز است و داستان فردی را روایت می کند که با معضلات اجتماعی مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش عباسی نویسنده و کارگردان این نمایش که تا به حال نویسندگی و کارگردانی آثاری چون «زیرزمین»، «نویسنده مرده است»، «آفتاب از میلان طلوع می کند» و «آناکارنینا» را بر عهده داشته است در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفت: ۱۰ سال پیش نمایش «همه چیز درباره آقای ف» را با حضور احمد مهرانفر کار کردیم و در جشنواره تئاتر فجر همان زمان نیز به صحنه بردیم. این نمایش در خرداد سال ۸۸ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و با وجود اینکه در زمان مناسبی به صحنه نرفت به عنوان پرفروش ترین نمایش کارگاه نمایش شناخته شد.

کارگردان «همه چیز درباره آقای ف» درباره تغییراتی که در اجرای جدید اثر نسبت به اجرای پیشین مدنظر قرار دارد، توضیح داد: به طور طبیعی نمایشنامه را بازنویسی کرده ام و با توجه به فضا و شرایطی که حالا داریم، جزییات متفاوت تری در نمایش نسبت به اجرای چند سال پیش آن وجود دارد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QOE

منبع: فردا

کلیدواژه: احمد مهرانفر همه چیز درباره آقای ف تئاتر آرش عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم