Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@10:48:34 GMT

وظیفه مبلغان بیدارسازی روح معنویت در بین مردم است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۶۳۷

وظیفه مبلغان بیدارسازی روح معنویت در بین مردم است

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری، امام جمعه سرعین روزگذشته 29 اردیبهشت ماه در همایش طلایه داران تبلیغ در سرعین گفت: وظیفه مبلغان در مساجد و منابر عمومی به‌ویژه در اجتماعات دینی بیدار کردن روح معنویت در میان مردم است و مجالس چهره به چهره عظمت و تاثیر بیشتری دارد.
وی افزود: روحانیون باید با بیان معارف حقه الهی برای مردم، ماه رمضان پر رونق کرده و مردم را به تقوا، به عمل و به خداترسی سوق دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام اصغری خاطر نشان کرد: روحانیون در این ماه خودسازی وظیفه خطیری دارند و باید قیامت و عذاب الهی را برای مردم بیان کرده و دلهای مردم را با خدا آشنا و مانوس کنند و جهاد و مبارزه و استقامت را برای مردم متذکر شوند.
امام جمعه سرعین تصریح کرد: زمینه استقامت از رحمت و مغفرت و افاضات معنوی الهی با ترک گناه است در این ماه پر فضیلت رمضان با تمرین و ریاضت گناه را از خود دور کنید و راه را برای عروج و پرواز در ملکوت آسمانها هموار سازید.
حجت‌الاسلام اصغری در ادامه کلیه شرکت کنندگان در همایش طلایه داران تبلیغ را به اقامه نماز جماعت، باز گذاشتن درب مساجد، پخش اذان از بلندگوی مساجد، استفاده از روحانیون در مساجد و مجالس عمومی، ایجاد اتاق همفکری با متولیان فرهنگی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به شعال سال توصیه کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل تبلیغ طلایه داران قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، این مراسم با حضور قشر‌های مختلف مردم به یاد ۵۴ شهید شهر شاهدیه در حسینیه ثارالله برگزار شد.
 مراسمی معنوی که یک مهمان ویژه داشت. 


پیکر پاک شهید گمنامی که حال و هوای مراسم را دگرگون کرد. 


حجت الاسلام و المسلمین رفیعی سخنران ویژه این مراسم بود. 


وی در سخنانی به بیان فضیلت‌های شهدا پرداخت و گفت:خیر دنیا و آخرت و رسیدن به رستگاری میسر نمی‌شود مگر با تبعیت از فرمان الهی و اولیای الهی. 


مردم در این مراسم باردیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان بستند و اعلام کردند با پیروی از ولی فقیه زمان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی راه آن عزیزان را ادامه می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس اولویت باشد
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند