Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:45:17 GMT

آغاز به کار اداره ثبت احوال شهرستان سیریک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۶۹۸

آغاز به کار اداره ثبت احوال شهرستان سیریک

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس فرزاد افشاری‌نژاد در مراسم آغاز به کار این اداره با بیان اینکه، شهرستان سیریک از جمله مناطق مهم و مورد توجه ما در حوزه ثبت وقایع حیاتی است، اظهار داشت: تا قبل از این نمایندگی ثبت احوال در مرکز این شهرستان مستقر و تحت اداره ثبت احوال شهرستان میناب فعالیت می‌کرد که امروز با استقلال این نمایندگی و ارتقا آن به اداره شاهد تسهیل بیشتر و کاهش هزینه‌های مردم شهرستان سیریک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویه‌های طی شده در راه‌اندازی این اداره، افزود: اداره کل ثبت احوال استان با تمرکزی که بر روی ارتقا این نمایندگی داشت، توانسته است در ماه‌های اخیر تجهیزات خوبی را برای آغاز کار فراهم کند که در ادامه این مسیر هم در بعد اتصال خط فیبرنوری هم در بعد تجهیزاتی نیازمند مساعدت‌ها در مرکز شهرستان هستیم.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان همچنین از خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری و سایر اعضا شورای ثبت وقایع حیاتی سیریک با ثبت احوال این شهرستان شد.

میرمرسل ایزدی‌پور فرماندار سیریک نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیر کل ثبت احوال هرمزگان و نگاه ویژه این اداره کل به شهرستان سیریک اضافه کرد: با وجود اینکه حدود 10 سال از شهرستان شدن سیریک می‌گذرد اما آنگونه که باید شاهد تمایل ادارات برای مستقر شدن در قالب اداره در این شهرستان نیستیم و جا دارد از این اقدام ثبت احوال قدردانی ویژه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت احوال به عنوان یک سازمان حاکمیتی مهم یاد کرد و افزود: سازمان ثبت احوال در پاسداری از مرزهای هویتی ایران کاری بس خطیر و ارزنده دارد کما اینکه ما در نبردهای نظامی دشمن خود را می‌بینیم ولی در حوزه مرزهای هویتی باید مراقب انواع و اقسام سواستفاده‌ها و تخلف‌ها بود که تاکنون سازمان ثبت احوال در این حوزه سربلند بوده است.

گیتا بردبار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ثبت احوال هرمزگان نیز در ادامه ضمن شرح رویه‌ای در حوزه تامین نیروی انسانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی و ارتقا ثبت احوال سیریک به اداره مستقل گفت: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای دولت برای سواحل مکران در آینده شاهد افزایش جمعیت و اقبال بیشتر مردم برای زندگی در حوزه سواحل شرقی هرمزگان خواهیم بود که در این میان نقش سازمان‌هایی همانند ثبت احوال بیش از پیش مهم می‌شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری مدیر کل ثبت احوال و فرماندار سیریک اظهار امیدواری کرد؛ اداره ثبت احوال سیریک بتواند منشا خیر و برکت برای مردم این منطقه و افزایش رفاه آنان باشد.

همچنین در حاشیه این مراسم مدیر کل ثبت احوال هرمزگان، به اتفاق مسئول حراست و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ثبت احوال ضمن دیدار با فرماندار، ابلاغ آقای جلالیان رئیس ثبت احوال سیریک را به طور رسمی به وی اعطا کردند.

شهر سیریک که مرکز شهرستانی با همین نام است، در فاصله 80 کیلومتری از مرکز شهرستان میناب قرار دارد، این شهرستان نوبیناد تا قبل از این بخشی از شهرستان میناب بود، به همین دلیل کماکان بخشی از ادارات این شهرستان به طور مشترک با شهرستان میناب اداره می‌شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فرماندار کاهش هزینه معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد