Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@22:59:46 GMT

راکبان موتورسیکلت چنددرصد متوفیان حوادث سال۹۶ بودند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۸۰۰

راکبان موتورسیکلت چنددرصد متوفیان حوادث سال۹۶ بودند؟

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سال ۹۶، ۳۳ درصد از متوفیان حوادث رانندگی تهران راکبان موتورسیکلت سوار بودند که این آمار بسیار بالایی است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سال ۹۶، ۳۳ درصد از متوفیان حوادث رانندگی تهران راکبان موتورسیکلت سوار بودند که این آمار بسیار بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احسان مومنی با اشاره به تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر تهران و اقبال شهروندان برای استفاده از این وسیله نقلیه اظهار کرد: ارزان قیمت بودن، قدرت مانور بالا در ترافیک و فضای کمی که این وسیله اشغال می‌کند باعث شده در چند سال اخیر متقاضیان این وسیله نقلیه افزایش پیدا کنند. متاسفانه این وسیله ایراد بزرگی دارد که برخی از استفاده کنندگان از آن غافل هستند و این است که با کوچکترین ضربه راننده و سرنشین می‌توانند دچار مصدومیت شوند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تخلفاتی که منجر به انتقال موتورسیکلت به پارکینگ می‌شود گفت: تخلفاتی از جمله حرکت در پیاده رو، حمل بار غیرمتعارف، حرکات نمایشی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در خط ویژه از جمله تخلفاتی است که منجر به انتقال موتورسیکلت به پارکینگ می‌شود.

مومنی با تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی افزود: توصیه می‌کنیم راکبان موتورسیکلت در زمانی که هوا به سمت گرم شدن پیش می‌رود باز هم از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند. متاسفانه آمار‌های پزشکی قانونی نشان می‌دهد که بسیاری از تصادفات منجر به فوت به خاطر استفاده نکردن از کلاه ایمنی بوده و اگر افراد از کلاه ایمنی استفاده می‌کردند، احتمال فوت آن‌ها بسیار ضعیف‌تر بود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات پلیس برای مواجهه با تخلفات راکبان موتورسیکلت گفت: علاوه بر اینکه در نقاط مختلف با این تخلفات برخورد می‌شود ما کلاس‌های آموزشی برای راکبان موتورسیکلت در محل‌هایی که پرتردد است برگزار می‌کنیم و امیدواریم راکبان هم برای حفظ جان خود با ما همکاری کنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QOU

منبع: فردا

کلیدواژه: راکبان موتورسیکلت حوادث رانندگی متوفیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس