Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مقام معظم رهبری گفت: تناقض گویی در گفته‌های مقامات رسمی اروپا پس از خروج ترامپ از برجام شک‌ بر انگیز است.   به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در نشست خبری روز ملی اهدای عضو در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زمینه اخذ تضمین از مقامات اروپایی پس از خروج ترامپ از برجام گفت: نظر قاطع جمهوری اسلامی که از لسان مقام معظم رهبری بیان شد این است که در مذاکره با طرف‌های اروپایی باید تضمین جدی گرفته شود تا برجام خدشه نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ متاسفانه بعضی از اعضای اتحادیه اروپا یکی به نعل می‌زنند و یکی به میخ، گاهی می‌گویند در برجام هستیم اما در حوزه اقتصادی، برخی  هم می‌گویند ما بنا نیست در برابر آمریکا باشیم، این تناقض‌گویی در اظهارات مقام رسمی اروپا شک برانگیز است به همین دلیل تیم مذاکره کننده ایرانی باید بتواند تضمین‌های لازم را بگیرد.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به خروج توتال پس از لغو برجام از سوی آمریکا گفت: این‌ها در زمان عقد قرارداد کارهای نمایشی انجام دادند و عکس یادگاری گرفتند اما اکنون در عمل می‌گویند نمی‌توانیم در برابر آمریکا بایستیم.

انتخابات عراق در آرامش کامل و بدون خدشه انجام شد

ولایتی با اشاره به انتخابات برگزار شده در عراق عنوان کرد: برگزاری انتخابات عراق را به مردم و دولت این کشور تبریک می‌گوییم که این انتخابات در کمال امنیت و آرامش انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت عراق توانست انتخابات را در سلامت و امنیت کامل و بدون مشکل برگزار کند و مردم و دولت عراق به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت ندادند، برگزاری انتخابات بدون مشکل و با سلامت کامل در عراق و سرنوشت مردم این کشور که همسایه ما هستند برای ما مهم است و ما آرزوی خوشبختی و امنیت کامل برای مردم این کشور می‌کنیم که در سایه دموکراسی می‌توان به آن مطمئن بود به هر حال اصل آن است که انتخابات عراق در آرامش کامل و بدون خدشه انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)

به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایبت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم عزاداری در خیابان ها، مساجد و تکایای آذربایجان غربی با شکوه خاصی برگزار شد.

دوستداران و عاشقان اهل بیت (ع) در خیابان‌های شهرهای مختلف استان به ویژه در شهرستان ارومیه گردهم آمدند و در سوک شهادت جانسوز امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری در قالب دسته های سینه زنی و شاه حسین گویی عزاداری کردند و اشک ماتم ریختند.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی شاه حسین گویی نیز توسط مردم ولایی و عزادار ارومیه با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!