Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان از جایگاه مهمی در خلیج فارس قرار دارد گفت: دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم هرساله برنامه ریزی شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس  با بیان اینکه این همایش با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی با شکوه خاصی برگزار شد اظهار داشت: خدمات عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استقرار دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این استان از ظرفیت مهمی در حوزه خلیج فارس دارد باید دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم سالانه برنامه ریزی شود.

استاندار بوشهر با اشاره به  تشکیل کمیته‌های تخصصی همایش روز ملی خلیج فارس گفت: اعضا این کمیته‌ها توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار مشخص شود  تا اقدامات لازم برای روز ملی خلیج فارس سال آینده انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار بیان کرد: این اقدامی خوبی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و شرایط برای ایجاد موزه مذکور فراهم شود.

گراوند با بیان اینکه بوشهر از نظر تاریخی یک گنج است تصریح کرد:  استان بوشهر بیشتر از ذخائر موجود در دریا و نفت و گاز، استان بوشهر پیشینه تاریخی و مقاومتی دارد.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس

استاندار بوشهر از راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 70 هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت 150 هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است گفت: علاوه بر این، ساخت 2 نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت یک‌هزار و 75 مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن تولید برق هسته‌ای به بیش از 3 هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت 2 هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت 2 هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

محمدی‌زاده تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف طراحی لازم شده است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس