Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@13:19:49 GMT

حقوق نداریم حق جلساتمان 4میلیون و900 هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۸۶۴

حقوق نداریم حق جلساتمان 4میلیون و900 هزار تومان است

قدس آنلاین- محمد رضایی:همه چیز در شورا شفاف است و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای این عضویت فقط حق جلسه در یافت می کنند که 10 درصدش نیز بعنوان مالیات کسر می شود.

محمدرضا حیدری با بیان اینکه بنا داریم همه چیز را  برای شهروندان در شهرداری شفاف سازی نماییم گفت:راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری مشهد تا چند روز آینده در اینترنت آمار پرداختها، مزایده ها، قراردادها وتبادلات پولی وپروژه ها را برای عموم شهروندان در دسترس قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی باید همه نشستهای علنی مجلس شورای اسلامی از رادیو پخش شود خاطر نشان کرد: به دلیل شفاف نمودن تصمیمات قرارگذاشته ایم مذاکرات و تصمیم سازیها در شورای پنجم مشهد مقدس نیز بصورت زنده پخش شود. وتا کنون بر این عهد پایدار بوده ایم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه این نهاد از نقد های دانشجویان و رسانه ها برای بهتر شدن مدیریت شهری استقبال می کند بیان کرد: من وهمکارانم پذیرای دانشجویان عزیز در صحن علنی شورای اسلامی شهر هستیم و برای بهبود اداره شهردست یاری بسوی  این عزیزان دراز می کنیم.

او در عین حال بر خدمت رسانی و حل مشکلات مردم توسط شورا در حیطه قانونی تاکید کرد و افزود: پس از انتخابات اعلام کردیم که ایجاد فضای خدمت صادقانه اولویت شورا است بر همین اساس هم  از ورود به مجادلات سیاسی پرهیز کرده ایم و با کمک و هم اندیشی جریان لیست امید، با همه گرایشات  سیاسی و مجموعه‌های تاثیر گذار سطح شهر برای خدمت به مردم تعامل و همکاری داریم.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین باتبریک ایام پر برکت  ماه رمضان گفت: امیدوارم در چهارچوب معیارهای اخلاقی همه ما موفق باشیم که براساس انصاف عمل کنیم و تمرین کنیم تا در تعاملات اجتماعی و مدیریت شهری مبنا ی کارمان خدمت اخلاقمدارانه بر اساس آموزه های اسلام عزیز به شهروندان  قرار گیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه شورای شهر مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، رحیم زارع با اشاره به الزامات توجه به حقوق کارگری در سال مزین به جهش تولید، گفت: انتظار می‌رود در تعیین حقوق کارگران زحمتکش در سال جهش تولید با مشارکت مردم تجدیدنظر شود تا با انگیزه بیشتر فعالیت کنندچرا که بطور مثال سایر نرخ کالا‌ها و خدمات بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته اند.

نماینده مردم «آباده، سرچهان و خرم بید» در مجلس شورای اسلامی افزود: بطور مثال حق مسکن کارگران در سال آتی ثابت مانده است که جای تعجب دارد. قرار نیست مبلغی بابت حق تاهل اضافه شود، اما مولفه حق مسکن تغییر نکند این مسائل کارگران عزیز را آزرده خاطر کرده است. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا نرخ تورم باید مهار شود و همه باید در این زمینه کمک کنیم، اما برای مهار تورم نباید تمرکز هر ساله روی محدودیت افزایش حقوق‌ها باشد.   وی افزود: اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد اشکال دارد.   عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته که بنده مسایل کارفرمایان هم درک می‌کنم، اما تاکید دارم می‌توان در شرایط فعلی حداقل چند درصد دیگر حقوق کارگران بیشتر ارتقا یابد و مولفه‌هایی مانند حق مسکن و پایه سنوات را براساس نرخ تورم افزایش داد.   زارع تصریح کرد: نکته بعد اینکه؛ میزان افزایش حقوق سایر سطوح کارگری حتی ۳۵ درصد نشده و حدود ۲۲ درصد بعلاوه مبلغ ثابت است که این بحث هم حداقل باید چنددرصد افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • یکصدو دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد
  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد