Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-07@07:05:59 GMT

«گنده لات» معروف کشور دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۸۸۸



رئیس پلیس پایتخت از دستگیری معروف‌ ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی امروز پس از دستگیری وحید مرادی از معروف‌ترین اراذل و اوباش سطح یک تهران و کشور اظهار کرد: چهارشنبه شب خبر وقوع قتل در یک مهمانی مجردی به پلیس اطلاع داده شد و ماموران پلیس با حضور در بیمارستان متوجه شدند که سه نفر از سوی یکی از اراذل و اوباش معروف تهران به نام وحید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م مورد اصابت چاقو قرار گرفته‌اند که یکی از آنان به دلیل وخامت حالش جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه با شناسایی قاتل اقدامات پلیس برای دستگیری وی آغاز شد، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متهم به قتل یکی از معروف‌ترین اشرار سطح یک تهران است که حدود 24 ساعت پس از آزادی از زندان مرتکب به قتل شده است. این فرد چند ماه پیش به دلیل فحاشی و ارعاب در فضای مجازی با فردی دیگر معروف به هانی دستگیر شده که 24 ساعت پس از وقوع قتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده و به همین مناسبت دوستانش برایش جشن آزادی گرفته بودند اما در این جشن او اقدام به کشتن یکی از دوستانش به نام حسین گودرزی را کرد و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب قتل بلافاصله به خانه‌اش رفته و با جمع‌آوری مدارک قصد سفر قاچاقی به کشور ترکیه را داشت، گفت: این فرد به سرعت خودش را به یکی از شهرهای مرزی در محدوده ماکو و پل دشت رسانده و قصد داشت که به همراه تعدادی از دوستانش از طریق یک قاچاقچی انسان به ترکیه فرار کند که خوشبختانه با رصد قوی اطلاعاتی و همکاری خوب مرزبانی ماکو و ماموران پلیس آگاهی پل دشت، این فرد دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات دستگیری این فرد نیز اظهارکرد: متهم در یکی از روستاهای کوهستانی واقع در 500 متری مرز ترکیه مخفی شده و در حالیکه در زیر یک تخته سنگ به خواب رفته بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرد با کمک همدستانش تمامی اسناد و شواهدی که پلیس می‌توانست از طریقش اقدام به شناسایی وی کند را از بین برده بود، گفت: اما ماموران پلیس با توان بالای اطلاعاتی خود این فرد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد: متهم که متولد سال 1363 است پیش از این هشت بار به اتهام جرایم مختلف روانه زندان شده و ده‌ها بار نیز به خاطر ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود. در جرایم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت، تهدید و... وجود دارد که آخرین مورد دستگیری وی نیز مربوط به درگیری لفظی‌اش در فضای مجازی با یکی از اراذل و اوباش بود که پس از یک ماه و نیم با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه چرا چنین متهمی أنقدر زود از زندان آزاد شد، گفت: دلیلش را باید از مسئولان قضایی بپرسید.

سردار رحیمی افزود: این فرد از معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران و کشور بود و معتقد بود که همه چیز باید در خدمت او باشد و او «گنده لات» کشور است اما دیدید که چطور به دام پلیس افتاد و همین می‌بایست درس عبرتی باشد برای دیگر مجرمان واراذل و اوباشی که قصد دارند امنیت مردم را به خطر بیندازند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 6097241

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا