Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:08:17 GMT

خادمین مساجد برای تقویت آموزه های دینی جوانان تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۹۱۹

خادمین مساجد برای تقویت آموزه های دینی جوانان تلاش کنند

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی، امام جمعه پارس آباد، روزگذشته 29 اردیبهشت ماه در همایش هیات امنای مساجد در این شهرستان با اشاره به فضیلتهای ماه مبارک رمضان، آن‌را فرصتی برای تزکیه نفس و توبه از گناهان دانست.
امام جمعه پارس آباد جایگاه هیئت امناء مساجد را جایگاه پیامبران الهی از جمله ابراهیم و اسماعیل دانست و گفت: مساجد باید برای عبادت بندگان و نمازگزاران آماده و پاکیزه نگه داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رشادی در ادامه، یکی از وظایف هیئت امنای مساجد را جذب جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم به سوی مساجد دانست افرود: متاسفانه تاکنون نتوانسیم فرهنگی اقامه نماز را در جامعه نهایدنه کنیم.
وی بر بهره گیری خادمین مساجد از فرصت تبلیغی ماه رمضان تأکید کرد و افزود: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان، دین و مسجد است و نقش خادمین مساجد در جهت تقویت آموزه های دینی جوانان بسیار ارزشمند است.
وی افزایش آگاهی دینی و یادگیری احکام شرعی را منوط به تبلیغ روحانیون عنوان کرد و خواستار یاری هیئت امنا و مداحان در مورد این امر شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل همایش هیئت امنا قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • معلمی که آموزه‌های زندگی را تدریس کند، هویت دانشجوی خودش را تقویت می‌کند
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد