Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین مدرس امروز در مجله ظهرگاهی شبکه چهار سیما میزبان حسن روح الامین نقاش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سری جدید مجله ظهرگاهی «مهمانخانه» که از اول ماه مبارک رمضان پخش آن آغاز شده است، امروز در چهارمین قسمت خود در سری جدید میزبان حسن روح الامین نقاش آیینی می شود.
امیرحسین مدرس در این برنامه با روح الامین در خصوص «مذهب در نقاشی و هنر» گفتگو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روح‌الامین متولد 1364 در تهران است؛ او مقطع متوسطه را در هنرستان پشت سر گذاشت و با علاقه‌ای که به رشته نقاشی داشت، وارد دانشگاه شد. روح‌الامین فارغ‌التحصیل دانشکده هنر دانشگاه شاهد است و پایان‌نامه‌اش حول موضوع عاشورای حسینی است، به همین بیشترین تابلوهایی که تاکنون کشیده، مفهوم عاشورایی دارد. علاوه بر آن‌ها، «آخرین وداع با حضرت زهرا(س)»، «طراحی چهره حاج احمد متوسلیان»، «واقعه خونین مسجد گوهرشاد»، «مدافعان حرم» و «شهید حججی» از دیگر آثار مشهور روح‌الامین است.
برنامه «مهمانخانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد. این برنامه هر روز از ساعت 14:30 تا 15:30 از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!