Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با حضور یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در شهرستان کبودرآهنگ اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، با تحقیقات صورت گرفته و انجام کار اطلاعاتی، ۲ سارق منزل، ۶ سارق اماکن خصوصی و ادوات کشاورزی و ۲ خریدار اموال مسروقه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زنگنه با اشاره به کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیترسوخت قاچاق، ۲ دستگاه خودرو سرقتی و ۴ دستگاه کولر قاچاق بیان کرد: در اجرای این طرح، ۷ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و از آنان مقادیری انواع مواد مخدر و آلات توزین مواد کشف شد.

وی عنوان کرد: در اجرای این ماموریت، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ زنگنه بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق درکبودرآهنگ

سرپرست انتظامی شهرستان کبودرآهنگ همچنین از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح شهر یک دستگاه موتورسیکلت که اقدام به حرکات نمایشی می کرد را متوقف کردند.

وی افزود: طی بررسی توسط ماموران مشخص شد که موتورسیکلت فاقد اسنادمالکیت و قاچاق است.

سرهنگ زنگنه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت را بیش از ۴۷۰ میلیون ریال برآورد کردند، عنوان کرد: دراین رابطه یک نفر متهم دستگیر و موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 4301273

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی علی زنگنه فرماندهی انتظامی همدان کبودرآهنگ ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد