Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@23:55:43 GMT

افزایش تا ۱۲ درصدی قیمت انواع چیپس و پفک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۲۹۷۸

افزایش تا ۱۲ درصدی قیمت انواع چیپس و پفک

به گزارش جهان نيوز، سید مهدی رضوی با اشاره به این‌که در سال ۱۳۹۶ قیمت انواع چیپس و پفک با افزایش روبه‌رو نشده، اظهار کرد: در سال جاری تولید کنندگان با توجه به افزایش هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، دستمزد، کارتن، سلفون و بسته‌بندی درخواستی را به اتحادیه چیپس، اسنک و فرآورده‌های غلات ارائه کردند تا قیمت این محصولات افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در نهایت با افزایش قیمت انواع چیپس و پفک در سال جاری موافقت شد و شاهد افزایش متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصدی قیمت‌ها همزمان با افزایش وزنی این محصولات هستیم.

دبیر اتحادیه چیپس، اسنک و فرآورده‌های غلات با اشاره به این‌که علاوه بر افزایش قیمت چیپس و پفک وزن این محصولات نیز افزایش یافته است، گفت: تنها شاهد افزایش قیمت انواع چیپس و پفک نیستیم، بلکه در کنار این رشد، وزن انواع این محصولات نیز افزایش یافته و به طور متناسب با یکدیگر رشد پیدا کرده است.

رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شایبه‌های مختلفی در ارتباط با عدم صحت وزن انواع چیپس وجود دارد، تصریح کرد: این مساله درست نیست، چرا که سازمان ملی استاندارد به صورت مداوم انواع نمونه‌برداری، کنترل و بازرسی‌ها را انجام می‌دهد و به هیچ وجه نمی‌توان وزن‌ محصولات را کمتر از میزان درج شده بر بسته‌بندی آن روانه بازار کرد.

وی همچنین در خصوص پایین‌بودن کیفیت برخی محصولات تولیدی به ویژه در حوزه چیپس، اظهار کرد: مقوله کیفیت یک بحث رقابتی است و برخی برندها نسبت به برندهای دیگر از نظر کیفی دارای برتری هستند و این مشتریان هستند که تصمیم می‌گیرند در کدام محصول استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی قیمت انواع چیپس و پفک در سال گذشته با رشد قیمت روبه‌رو نشد اما در سال جاری تولید کنندگان این محصولات تصمیم به افزایش متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصد انواع چیپس و پفک کردند که این مساله در حال حاضر در دستور کار آنها قرار گرفته و شاهد رشد قیمت انواع چیپس و پفک در بازار هستیم.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی

شایسته با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح ۹۳.۵ هکتار از گلخانه‌های استان بیش از ۱۲ هزار تن تن انواع محصولات سبزی و صیفی، ۱.۵ میلیون انواع گل شاخه بریده، ۲۸۰ هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و ۹۶۰ تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت:این میزان نسبت به سال گذشته ا ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تولیدات گلخانه‌های استان ۵۱ درصدی  افزایش داشته است.

ارزش محصولات گلخانه‌ای از جمله گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی، ۷۹۶ میلیارد و ۸۰۰ ملیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین سطح گلخانه در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

شایسته افزود: خراسان جنوبی ۵۷۰ خانوار بهره بردار در گلخانه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم