Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:امیدواریم امسال نیز در بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب بتوانیم به وظایفمان عمل کنیم؛ چرا که امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت های امام خمینی(ره) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان ؛ صبح امروز جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان با حضور جمعی از مسئولین ارشد استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه چهاردهم خرداد ماه یادآور روزی تلخ از ارتحال ملکوتی امام  راحل است، اظهار کرد:  چهاردهم خرداد روزی است که اسوه همه خوبی ها،کمالات انسانی و اخلاقی دار فانی را وداع گفت.

وی ادامه داد:ما نیز به منظور پاسداشت و نکوداشت سالگرد امام راحل طبق هر ساله مراسم هایی را پیش بینی می کنیم؛چراکه بزرگداشت امام  خمینی(ره)بزرگداشت خوبی ها و ارزش ها ست و
امیدواریم امسال نیز در بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب بتوانیم به وظایفمان عمل کنیم؛ چرا که امروزه نظام  جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت های امام خمینی(ره) است و اگر این مجاهدت ها نبور شاهد عظمن نظام جمهوری اسلامی ایران نبودیم.

صدفی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت امام راحل در مرکز استان و شهرستان از دو ماه گذشته تشکیل شده است، عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی،تشکل ها و سازمان های مردم نهاد بر آن هستند که  با وحدت رویه و تعصب هر چه تمام بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را برگزار کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در مرکز استان نیز علاوه بر سیاست گذاری های همیشگی فعالیت هایی را در قالب فعالیت های قرآنی،فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی و رسانه ای توسط دستگاه های اجرایی مد نظر داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ارتحال امام خمینی(ره) گفت: این ایام فرصت مناسبی است که از مجالس و اجتماعات توسط دستگاه های مختلف بهترین استفاده را ببریم.

صدفی با بیان اینکه هماهنگی برگزاری محافل قرآنی توسط برخی از نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان،کانون مساجد، بقاع متبرکه و هیات های مذهبی انجام خواهد شد، اذعان کرد: ان شالله که جلساتی را به منظور تبیین اندیشه های امام راحل در این محافل خواهیم داشت.

وی افزود:برپایی نمایشگاه های کتاب عکس و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله وصیت نامه سیاسی و الهی امام  راحل،چاپ کتابچه،نرم افزار و بروشور از سوی ارگان ها اعلام شده،برنامه های خاص کودکان،نوجوانان و ورزشکاران، ویژه برنامه های سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه ها و  اعزام روحانیون به محافل،برپایی ویژه برنامه ها در کارخانجات کارگری توسط اداره کار، تعاون و امور اجتماعی استان، از تاریخ دوازدهم لغایت شانزدهم مد نظر داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی و علمی و مسابقات کتابخوانی توسط ادراه کل کتابخانه های استان و همچنین ویژه برنامه هایی توسط نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه شب چهاردهم خرداد ماه همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان است، ابراز کرد: لذا با بهره گیری از این ایام در راستای گرامیداشت ارتحال امام استفاده خواهیم کرد.

صدفی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روز پانزدهم خرداد ماه را روز عزا خوانده اند، گفت: این روز مبدأ و منشأ تاریخ اسلامی ما است و در این روز مراسم هایی پیش بینی شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم چهاردهم خرداد ماه ساعت 18 عصر در محل مصلی امام علی علیه السلام برگزار خواهد شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ضیافت افطاری در همان مکان بر پا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزای امام صادق در انار برپا شد

همزمان با سالروز شهادت موسس مذهب جعفری صادق آل محمد (ص) مراسم عزاداری و مداحی با حضور دوستداران آنحضرت در محل هیات یالثارات الحسین علیه السلام امین شهر برگزار شد. 

در این مراسم حجه الاسلام ملانوری پیرامون نقش امام صادق (ع) در پیشبرد مکتب شیعه در زمان خلفای عباسی و پایه گذاری این مکتب سخنانی ایراد و در ادامه عزاداران به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد