Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@16:30:52 GMT

همه بهبود یافتگان معتاد به دنبال شغل نیستند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۱۵۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهناز کاشی با اشاره به لزوم ارتقای سطح فرهنگی جامعه، گفت: بدون شک پذیرفته نشدن معتادین یکی از مهم ترین معضلات این افراد در جامعه به شمار می رود، بر همین اساس فرهنگ پذیرش افراد معتاد در کشور همواره باید دستخوش ارتقا قرار گیرد.
وی افزود : بدون شک سازمان بهزیستی در حوزه ی اعتیاد همواره باید در کنار نیروی انتظامی بوده و در اقدامات مختلف گام به گام با این نهاد پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که این سازمان امروزه بسیاری از فعالیت های خود را به بخش های خصوصی واگذار می کند، اظهار داشت : تقویت نیروی سازمانی بهزیستی همواره از الزاماتی است که در روند فعالیت ها باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به برنامه های سازمان بهزیستی کشور در خصوص اشتغال معتادین بهبود یافته، تصریح کرد: آموزش مهارت های کسب و کار، زندگی و فنی و حرفه ای به کمک سازمان فنی و حرفه ای از جمله اقداماتی است که سازمان بهزیستی کشور در راستای ارتقای اشتغال معتادین بهبود یافته انجام داده است.
مهناز کاشی با اشاره به این که تمامی بهبود یافتگان معتاد به دنبال شغل نیستند، گفت : برخی از بهبودیافتگان معتاد همواره پس از بهبود با به کارگیری مهارت های خود می توانند در شغل مورد نظرشان مشغول به کار شوند، به طوری که در برخی از اوقات این افراد نیازمند توسعه ی مهارت نیز هستند.
وی همچنین در ادامه اضافه کرد: افراد بهبود یافته فاقد مهارت همواره باید مورد آموزش مهارت های کسب و کار قرار بگیرند، به طوری که از موضوعات بازاریابی، مشتری داری و کارهایی از این دست مطلع شوند.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه سازمان بهزیستی کشور به صورت هدفمند به خیریه هایی مجوز فعالیت می دهد که امکان ایجاد شغل برای افراد معتاد را فراهم می آورند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بهبود معتاد شغل کارآفرینی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام  احمد وحیدی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز جست و جوی نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی، دل همه مردم ایران را شاد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از امدادگران و نیرو‌های انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، پیدا شدن دختر ایران زمین را به خانواده «یسنا» و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند. ­

دیگر خبرها

  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد