Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته تیم ملی ایران در حالی به مصاف ازبکستان رفت که از لباس دوم و طرح نهایی برای جام جهانی نیز رونمایی شد. فدراسیون نشینان پیش از این گفته بودند که طرح نهایی، یوز را نیز روی خود خواهد داشت اما روی پیراهن، اثری از یوزپلنگ ایرانی همچون جام جهانی قبلی نبود تا این به نمادی کوچیک در قسمت میانی بالا رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این قسمت و بین لوگوی آدیداس و فدراسیون فوتبال، یک لوگوی استیکی و برچسب مانند وجود داشت که روی آن نقش یوز ایرانی دیده می شد. همچنین گفته شده بود که حضور یوز روی پیراهن تیم ملی تائیدیه فیفا گرفته است.

 

اما پیگیری های بیشتر و نگاهی به قوانین فیفا مشخص می کند که استفاده از لوگو و نمادهای شخصی روی پیراهن تیم های ملی، نباید در وسط لباس قرار بگیرد و محل آن باید در گوشه ها باشد.

 

همانطور که تیم های ملی ژاپن، سوئیس، الجزایر، کامرون و... نمادهایشان را در گوشه لباس استفاده کرده و در میادین بین المللی و رسمی با این پیراهن ها حاضر می شدند.

 

این قانون فیفا به این علت است که در میانه بالایی پیراهن ها، لوگو های افتخاری به تیم های مدافع عنوان قهرمانی داده می شود که این کاپ در وسط پیراهن و زیر یقه قرار می گیرد.

 

اینکه سرانجام چه بر سر یوز ایرانی و نمادش روی پیراهن تیم ملی خواهد آمد؛ مشخص نیست .

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

پایگاه فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل‌های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت. صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم. "

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟