Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@12:24:47 GMT

ذخیره می شوم اما در استقلال نمی مانم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۳۳۷

ذخیره می شوم اما در استقلال نمی مانم

به گزارش جهان نيوز، حسینی به نزدیکانش گفته روزهای سختی را در استقلال سپری کرد. حسینی جای سیدمهدی رحمتی را در استقلال گرفت اما حسینی گلایه داشت که در ماه‌های حضور در ترکیب، همواره تحت فشار بود. با وجود حمایت رسانه‌ای از حسینی که گلری جوان و آینده‌دار بود، طبیعتاً انتظار می‌رفت او با حضور ثابت در ترکیب، فصل را تمام کند ولی خودش رفتارهایی کرد که شفر تصمیم گرفت، به سادگی توپ را به زمین مهدی رحمتی بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا حسینی تصمیم گرفته قراردادش را تمدید نکند و از استقلال برود. شفر اخیراً در مصاحبه‌ای گفت باید قرارداد حسینی تمدید شود و در استقلال بماند اما باشگاه در این زمینه اقدامی نکرده و خود او هم تصمیمی به ماندن ندارد. منابع موثق خبری فاش کردند که این بازیکن اخیراً با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی به صورت تلفنی حرف زده و تأکید کرده نمی‌خواهد در استقلال بماند و‌ساز جدایی را کوک کرده است. قلعه‌نویی در آستانه انتقال به سپاهان است و گویا بر سر مسائل مالی با آنها به توافق رسیده است.

حسینی به آن ‌فرد نزدیک به امیر گفته حتی حاضر است در سپاهان گلر دوم باشد ولی در استقلال نماند چراکه دیگر تحمل یکسری اتفاقات را ندارد. قلعه‌نویی هم تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و معتقد است او حتی می‌تواند در سپاهان گلر یک باشد. البته شنیده می‌شود این باشگاه در تلاش است حامد لک را هم به خدمت بگیرد. او جام جهانی را از دست داد ولی عملکرد خوبی در باشگاه فولاد داشت. 

منبع:شریان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد