Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۱۹۰ مدرسه روستایی در حاشیه جاده قرار دارد که باید تحت پوشش طرح ایمن سازی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی؛ علی اصغر بدیعی مقدم، با اشاره به برگزاری اختتامیه طرح ایمن سازی مدارس استان گفت: برگزیدگان این طرح در این آئین تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: 190 مدرسه روستایی این استان در حاشیه جاده قرار دارد که باید زیر پوشش طرح ایمن سازی قرار بگیرد.

 

بدیعی مقدم افزود: ایمن سازی مدارس به لحاظ فیزیکی و یا آموزشی از برنامه های این اداره کل است و هر ساله شماری از مدارس حاشیه جاده تحت پوشش قرار می گیرد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهارداشت: در تلاش هستیم تا از توان معلمان و مدیران در ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان استفاده کنیم و در این زمینه آموزش و پرورش همکاری خوبی با ما داشته است.

 

حامد معروف، رئيس اداره ايمني و ترافيك حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: در سال تحصیلی جاری 10 مدرسه حاشیه جاده تحت پوشش طرح ایمن سازی فیزیکی و 25 مدرسه تحت پوشش برنامه های ایمن سازی آموزشی قرار گرفتند که در این آئین از برترین های این طرح قدردانی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: 10 نفر از دانش آموزان و پنج  نفر از عوامل اجرایی مدارس در این آئین تقدیر و تجلیل شدند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس انتقال سفارت آمریکا به قدس دولت خبرگزاری شبستان رژیم صهیونیستی نمایشگاه قرآن برجام آمریکا قرآن کریم ایمن سازی مدارس بدیعی مقدم مدارس حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست